دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سفر مسئول مرکز مشاوره اسلامی سماح به بوشهر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: نیاز است سند و چشم اندازی برای مشاوره حوزه سماح نوشته و از آن طرف حسب جمع بندی‌هایی که می‌شود در فضای ملی و استانی مشاوران آموزش ببینید و در استان خودکفا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار با مسئول مراکز مشاوره اسلامی سماح کشور، با اشاره به اهمیت مشاوره، اظهار داشت: مشاوره، به‌ویژه مشاوره حوزوی که منشأ دینی دارد ضروری و از جهتی آموزش مشاورین، نظارت بر مشاورین و جمع بندی مشاوران و پیشگیری آسیب‌ها بسیار مهم است.

امام جمعه بوشهر، جغرافیای مشاوره را بسیار مهم دانست و با تأکید بر پیشگیری از آسیب‌ها، گفت: نیاز است سند و چشم اندازی برای مشاوره حوزه سماح نوشته و از آن طرف حسب جمع بندی‌هایی که می‌شود در فضای ملی و استانی مشاوران آموزش ببینید و در استان خودکفا شوند.

وی بیان کرد: حتما افرادی که در ساختار مشاورین قرار می‌گیرند درس خوانده حوزوی باشند و آموزش لازم را ببیند و نظارت روی آنها صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: متاسفانه ساختار مشاوره غیر اسلامی بر مبنای امانیسم و لیبرالسیم است، اما در مشاوره اسلامی مبنا خداشناسی، دینداری و دین پژوهی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همچنین آمادگی خود برای راه اندازی مرکز مشاوره اسلامی سماح در بوشهر را اعلام کرد.

حجت الاسلام شورورزی مسئول مراکز مشاوره اسلامی سماح کشور نیز در این جلسه بر اختصاص فضایی مناسب برای راه‌اندازی مرکز مشاوره سماح و تجهیز این مکان تاکید کرد و گفت: در برخی از استان‌ها دو یا سه مرکز مشاوره تاسیس شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha