دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
س

حوزه / حجت الاسلام تواضعی، به فرهنگسازی اقامه نماز در مدارس با برگزاری دوره آموزشی مبین ویژه مدیران مدارس متوسط اشاره کرد و گفت: دوره آموزشی معلمان پایه سوم ابتدایی دخترانه و دوره آموزشی معلمان پایه هشتم پسرانه برنامه مهم و اساسی ستاد اقامه نماز کاشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمد حسین تواضعی در اولین جلسه شورای شورای اقامه نماز آموزش و پرورش کاشان که با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که توجه به نماز جوانان را در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بیمه می‌کنند، اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب، چراغ راهی برای ما جهت توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در شهرستان کاشان می‌باشد.

سرپرست ستاد اقامه نماز کاشان، به برنامه‌های متنوع ابلاغی ستاد مرکزی اقامه نماز به ستاد کاشان اشاره کرد و افزود: درصد بالایی از این برنامه‌ها اختصاص به آموزش و پرورش دارد، لذا از جمع حاضر در جلسه تقاضا داریم نهایت همکاری را در جهت اجرای این برنامه‌ها داشته باشند.

حجت الاسلام تواضعی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی ویژه دانش آموزان با موضوعات فلسفه نماز، فلسفه حجاب و پاسخگویی به شبهات سیاسی را از برنامه‌های ویژه ستاد اقامه نماز عنوان کرد و گفت: قصد داریم تحت عنوان نشست‌های دانش‌آموزی در مدارس این جلسات را با حضور اساتید مرکز تخصصی قم برگزار کنیم.

سرپرست ستاد اقامه نماز کاشان، نشست‌های خانواده دانش آموزان با استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان در مدارس با موضوع شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز را از دیگر برنامه‌های این ستاد دانست و اظهار کرد: اجرای طرح مدرسه نمونه نمازی و طرح ملی درست خوانی نماز در دستور کار برنامه‌های ستاد اقامه نماز قرار دارد و از طریق هماهنگی با کارشناسان کودکستان‌ها در آموزش و پرورش قصد داریم دوره آموزشی ویژه مدیران مربیان کودکستان‌ها را برگزار کنیم.

حجت الاسلام تواضعی، به فرهنگسازی اقامه نماز در مدارس با برگزاری دوره آموزشی مبین ویژه مدیران مدارس متوسطه اشاره کرد و یادآور شد: دوره آموزشی معلمان پایه سوم ابتدایی دخترانه و دوره آموزشی معلمان پایه هشتم پسرانه با تمرکز بر این مسئله که دختران و پسران در این دو پایه تحصیلی به سن تکلیف رسیده‌اند، برنامه مهم و اساسی دیگر ستاد است.

سرپرست ستاد اقامه نماز کاشان، با بیان اینکه دشمن بر روی نسل جدید سرمایه گذاری کرده است، خاطرنشان کرد: باید تمام توان خود را جهت اجرای دوره‌های آموزشی نماز جوانان به کار بگیریم.

حجت الاسلام تواضعی تصریح کرد: از آسان‌ترین، موثرترین و اصلی‌ترین روش‌ها جهت ترویج فرهنگ نماز در مدارس، حضور مدیران و معلمان در نماز جماعت است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha