دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام منصور امامی

حوزه/ حجت‌الاسلام امامی گفت: کالاانگاری سیاست، دیانت، جنسیت و انسانیت، از مهم‌ترین تفکرات نظام لیبرال سرمایه داری است و بر اساس این تفکر خرید فروش انسانیت، تحریف دین، اخراج فلسطینیان و جنایات دیگر را به لحاظ فکری فلسفی توجیه میکنند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی امروز در نشست تبیینی و هم اندیشی اساتید دانشگاه ارومیه که با موضوع "یهود، صهیونیزم و لیبرالیسم " در سالن جلسات پردیس دانشگاه ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه در بررسی صهیونیزم حداقل باید به سه مقوله توجه کرد، اظهار داشت: بررسی مسئله یهود دولتی، ناسیونالسیم و نژادپرستی یهود و پیوند آن با سیاست بسیار حائز اهمیت است و یهودی‌ها خود را قوم برتر می‌دانند و غیر خودشان را حیوان می‌پندارند.

وی با بیان اینکه نگاه نژاد پرستانه یهودیان با آموزه‌های تحریف شده «تورات» و «تلمود» گره خورده است، گفت: تلمود متشکل از کتاب «میشنا» و «گمارا» که روی هم ۳۶جلد شرح تورات است می‌باشد که توسط خاخام‌ها در طول چند قرن نوشته شده و پر از اباطیل و افسانه و تحریف می‌باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: برخی از علمای یهودی که به‌ظاهر اسلام آوردند تلاش کردند اباطیل و داستان‌های افسانه‌ای تورات را وارد بخشی از کتب مسلمین کنند که در ادبیات دینی به «اسرائیلیات» معرف شده است.

وی ادامه داد: دومین مسئله‌ای که باید در مطالعات صهیونیزم بدان توجه داشت، امتداد استعمار است، موشه دایان وقتی درباره مشخص کردن مرزهای رژیم صهیونیستی صحبت می‌کرد، گفت: آمریکا که سرخپوست‌ها را اخراج می‌کرد مگر مرزهای سرزمینی مشخص کرد که ما مشخص کنیم.

حجت الاسلام امامی تصریح کرد: تقریبا همه روش‌های استعماری در طول چهار قرن گذشته یکجا توسط صهیونیست‌ها در فلسطین و مناطق آن اعمال شده است.

وی تصریح کرد: سومین مطلب این است که صهیونیزم فرزند نامشروع لیبرال سرمایه داری می‌باشد و نظام سرمایه داری بر پایه جابجایی (ترانسفر) و کالاانگاریِ همه چیز، شکل گرفته و در این تفکر جابجایی معرفتی، جابجایی ارزشی و باورها و جابجایی سرزمینی اتفاق می‌افتد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تأکید کرد: کالاانگاری سیاست، دیانت، جنسیت و انسانیت، از دیگر تفکرات نظام لیبرال سرمایه داری است، آن‌ها به همه چیز به‌عنوان یک کالای قابل خرید و فروش نگاه می‌کنند و لذا بر اساس این تفکر خرید فروش انسانیت، تحریف دین، اخراج فلسطینیان و جنایات دیگر را به لحاظ فکری فلسفی توجیه می‌کنند.

وی ادامه داد: یهود در طول تاریخ آموخت برای بقا نیازمند سه قدرت اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای است و این سه ضلع قدرت شیطانی صهیونیزم برای تسلط بر بازار تولید و مصرف، تسلط بر مناسبات سیاسی بین المللی و تسلط بر افکار عمومی بوده و هست که مجموعا هم در بنیان‌های فکری یهودیت در کتاب‌های به اصطلاح مقدس آنان آمده و هم در پروتکل‌های سران یهود که از حدود صد و بیست سال پیش آشکار شد، خود را نشان می‌دهد.

انتهای خبر/.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha