شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه طلاب شیراز

حوزه/ عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر نظر متخصصان فن، همان بلایی که تلگرام و اینستاگرام در فتنه های گوناگون بر سر ما آورد، تیک تاک بر سر آمریکا و صهیونیست آورده و گریبان خود آنان را گرفته است؛ چراکه مردم دنیا در گذشته از جنایت های صهیونیست ها اطلاع پیدا نمی کردند؛ اما این جنایت ها در شبکه اجتماعی تیک تاک که شبکه ای چینی است، بدون سانسور پخش شده و جهانیان از این جنایت ها اطلاع پیدا کردند و علیه صهیونیست ها شوریده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر روح الله نجابت در جلسه طلاب و فضلای شیراز که در سالن جلسات مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ قم برگزار شد، در پاسخ به پرسش های گوناگون طلاب و فضلا، به مسئله تصویب برنامه توسعه هفتم اشاره کرد و اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی قریب به چهار ماه درگیر این برنامه بوده و بحمدالله کار قابل دفاعی در مجلس شورای اسلامی برای برنامه توسعه هفتم انجام شد و به تصویب رسید.

وی ابراز داشت: همچنین خوشبختانه پیوست های فرهنگی مناسبی نیز برای برنامه توسعه هفتم دیده شده و کار خوبی شکل گرفته است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی به مسئله انتخابات اسفندماه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مشارکت مردم در انتخابات به مسائل گوناگونی وابسته است که یکی از آنان ثبات قیمت در کشور است و همه برای مشارکت حداکثری مردم، مسئولند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اعتبارزدایی از اسناد غیررسمی یکی از برنامه هایی است که مصلحت بسیار زیادی برای کشور دارد و جلوی بسیاری از مفاسد را خواهد گرفت.

دکتر نجابت به مسئله غزه اشاره کرد و اظهار داشت: بنابر نظر متخصصان فن، همان بلایی که تلگرام و اینستاگرام در فتنه های گوناگون بر سر ما آورد، تیک تاک بر سر آمریکا و صهیونیست آورده و گریبان خود آنان را گرفته است؛ چراکه مردم دنیا در گذشته از جنایت های صهیونیست ها اطلاع پیدا نمی کردند؛ اما این جنایت ها در شبکه اجتماعی تیک تاک که شبکه ای چینی است، بدون سانسور پخش شده و جهانیان از این جنایت ها اطلاع پیدا کرده و بر علیه صهیونیست ها شوریده اند.

نماینده مردم شیراز در پایان به برخی از اتفاقات و موضوعات مجلس اشاره کرد و توضیحاتی را ارائه نمود.

بلایی که تیک تاک بر سر صهیونیست ها آورد

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی به ایراد سخن پرداخت و گفت: بیش از ۴۰ روز از عملیات قدرتمندانه طوفان الاقصی می گذرد؛ اما از آن طرف شاهد جنایت رژیم صهیونیستی در قتل‌عام کودکان و زنان و مردان بی گناه غزه هستیم.

وی اظهار داشت: مسئله فلسطین در طول این ۷۵ سال، مسئله اول جهان اسلام بوده؛ اما شاهرگ حیاتی نظام سلطه در سال های اخیر، حضور این رژیم در منطقه ماست و به دنبال عادی سازی روابط کشورها از جمله کشورهای مسلمان با رژیم صهیونیستی بوده اند؛ اما عملیات طوفان الاقصی، قدس و آرمان فلسطین را به صدر توجهات عمومی منتقل کرد و این عادی سازی را فعلا به عقب انداخت.

نماینده طلاب شیراز خاطرنشان ساخت: امروز دشمن با ایجاد شکاف ها و دوقطبی ها به دنبال آن است که مسلمات و بدیهیات در مسئله فلسطین را دچار اختلال کرده و وظیفه ماست که با جهاد تبیین، به روشنگری این مسائل بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی در بخش دیگر از سخنان خود بیان داشت: ارتباط مسئولان با علما، روحانیون، فضلا و طلاب از انتظارات ماست و باید نظرات، پیشنهادات و مطالبات حوزه و مردم به آنان با این ارتباطات به مسئولان رسانده شود.

وی اظهار داشت: توجه فضلا و روحانیون نسبت به مطالبات مردم و اطلاع از وضعیت آنان از ضروریات بوده و می تواند به مسائل تبلیغی و ... کمک شایانی نماید.

نماینده طلاب شیراز ابراز داشت: یکی از مسائل امروز کشور مسئله انتخابات است و باید به ناصحانه و دلسوزانه در این مسئله وارد شد و از مسائل مالی دوری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha