یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
یب

حوزه / سردار اسدی تصریح کرد: با عملیات طوفان الاقصی حیات یهود تمام شد و رژیم صهیونیستی که مدعی چهارمین ارتش بود فرو ریخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار محمد جعفر اسدی شامگاه پنج شنبه دوم آذر ۱۴۰۲ در چهل و سومین یادواره شهدای نوش آباد همزمان با اولین سالگرد جانباز شهید ماشاءالله گلی که با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، روحانیون، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد به خاطرات دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ما در دوران دفاع مقدس انقلابمان را به دنیا صادر کردیم و ابهت شرق و غرب را شکستیم.

رئیس بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به برکات دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ما در جنگ تحمیلی دوست و دشمن را شناختیم و فهمیدیم که باید با ایستاده روی پای خودمان بایستیم .

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ریشه گندیده ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را امام راحل توسط امت شهید پرور کشورمان از بین برد، خاطرنشان کرد: امام با پایه گذاری انقلاب اسلامی ایران مسلمانان و انسان های آزادیخواه جهان را بیدار کرد.

سردار اسدی طوفان الاقصی را نشأت گرفته از خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و افزود: شهدا شمع محفل بشریتند.

فرمانده دوران دفاع مقدس به خاطرات دوران فرماندهی خود در لبنان، سوریه و ... اشاره کرد و گفت: عملیات مبارزان فلسطینی با سنگ شروع شد و امروز با موشک وارد نبرد با صهیونیست ها می شوند .

وی ادامه داد: علیرغم این که آمریکا و کشورهای اروپایی برای سرپا نگه داشتن رژیم مرده متحرک صهیونیستی تلاش زیادی می کنند حماس پیروز این نبرد خواهد بود.

سردار اسدی با بیان اینکه باعملیات طوفان الاقصی حیات رژیم صهیونیستی تمام شد، گفت: رژیمی که مدعی چهارمین ارتش و اولین اطلاعات روی کره زمین را داشت باعملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.

وی تصریح کرد: هیمنه رژیمی که ادعای بیش از۸۰ هزار جاسوس در بین فلسطینی ها را داشت و با دیوار بتونی یک زندان روباز برای مردم غزه و کرانه باختری درست کرده بود در ساعات اولیه طوفان الاقصی از بین رفت، لذا این معجزه قرن حاضر بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه اسرائیل غاصب از امت امام راحل به شدت می ترسد خاطرنشان کرد: تا زمانی که امت امام نبود دنیا به کام خبیث های صهیونیست و امریکای جنایتکار بود .

وی به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان بی گناه و جاری بودن زمزمه یا رب یا رب کودک دوساله در غزه اشاره کرد و گفت: قطعا آه این مظلومین دامن ظالمین را خواهد .

فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی علاوه بر فراری دادن سرمایه خارجی از اسرائیل، حماس را در دنیا محبوب کرد.

وی با بیان اینکه امام راحل فرمود جنگ بین و حق و باطل تمامی ندارد، افزود: در حال حاضر با جنگ های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در دنیا روبرو هستیم .

رئیس بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به تاثیر جنگ اقتصادی در کشورمان اشاره کرد و یاد آور شد: جنگ اقتصادی در افکار عمومی و وضع معیشت جامعه تاثیرگذار است.

سردار اسدی بر برخورد با مفسدین اقتصادی تاکید کرد و تصریح کرد: گرچه مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد و قبول هم داریم ولی باید فکری هم به حال احساس فقر فرهنگی در کشور که جوانان ما را با گوشی های موبایل فقیر می کند، کنیم .

در حاشیه این یادواره نمایشگاه فرهنگی، دستاوردهای نظامی، غرفه‌های جهاد تبیین، عهدی با شهدا و غرفه مهدکودک انقلابی بر پا شده بود.

شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل در چهار کیلومتری این شهر، ۶ کیلومتری شهرستان کاشان و ۱۲۰ کیلومتری شهر مقدس قم واقع شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha