جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
امام جمعه دیلم

حوزه/ امام جمعه دیلم گفت: : مسائل تخصصی را با اهل خبره و متخصص مطرح کنید، در یک محل بنشینید و با گفت‌وگو مشکلات را رفع کنید، اختلافات را در فضای مجازی مطرح نکنید و موجب منکر در فضای جامعه نشوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود اسدی امام جمعه دیلم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مسئولان اتحاد داشته باشند و اختلافات را در فضای مجازی مطرح نکنند.

امام جمعه دیلم گفت: دلسوزی مردم این نیست که تشویش اذهان عمومی کنید، دلسوزی این است که اتحاد قلوب داشته باشیم، در میدان باشیم و کمک به یکدیگر کنیم.

وی خطاب به نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: مسائل تخصصی را با اهل خبره و متخصص مطرح کنید، در یک محل بنشینید و با گفت‌وگو مشکلات را رفع کنید، اختلافات را در فضای مجازی مطرح نکنید و موجب منکر در فضای جامعه نشوید، چرا که اعتماد مردم هم از شما و هم از نظام مقدس اسلامی سلب می‌شود.

حجت الاسلام اسدی با تقدیر از اقدام فرماندار شهرستان دیلم در جهت نجات یک کودک، اظهار کرد: اقدامی که فرماندار در جهت هماهنگی پرواز هوا نیروز نسبت به نجات جان یک کودک و موجب خوشحالی یک خانواده و مردم شهرستان شد جای تقدیر دارد، این اقدام خود مصداق معروف است و باید مسئولان اینگونه پیگیر حل مشکلات مردم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha