دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه بسیجیان مدال خدمت‌گذاری به مردم را بر گردن دارند، گفت: بسیجیان با اخلاص، فداکاری و تلاش شبانه روزی در راستای پیشرفت روزافزون مناطق مختلف ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: جوانان بسیجی با اخلاص، فداکاری و دلبستگی به اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب به مردم در مناطق مختلف کشور خدمت رسانی دارند.

وی با بیان اینکه بسیج ثمره و میوه نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: بسیجیان مسلمان و انقلابی با عشق و علاقه به نظام و به مردم در مناطق صعب العبور و سخت در حال خدمت رسانی هستند.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم، محرومیت زدایی، برقراری عدالت، بی‌توجهی به منافع شخصی و خدمت جهادی و انقلابی، از ویژگی‌های بارز بسیجیان است، خاطرنشان کرد: خدمت جهادی و اشتغالزایی از ویژگی‌های بارز مدیریت بسیجی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به ۸ آذرماه روز همبستگی با ملت فلسطین، یادآور شد: ملت‌های آزاده و استکبار ستیز جهان تا پای جان حافظ آرمان‌های اسلام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه بسیجیان مدال خدمت‌گذاری به مردم را بر گردن دارند، تصریح کرد: بسیجیان با اخلاص، فداکاری و تلاش شبانه روزی در راستای پیشرفت روزافزون مناطق مختلف ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی امسال نیز با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر توطئه دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه مردم باید اصلح را انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: مردم باید افرادی مومن، متعهد، انقلابی و متخصص را راهی مجلس شورای اسلامی کنند تا شاهد مجلسی قوی و مقتدر برای اعتلای روزافزون نظام جمهوری اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌های منسجم و هدفمند برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان برگزار شود، اظهار کرد: باید با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و نشست‌های انتخاباتی مولفه‌ها و معیارهای انتخاب اصلح برای مردم بیان شود.

امام جمعه خرم‌آباد، با اشاره به ۷ آذر روز نیروی دریایی، گفت: سربازان سلحشور و شجاع ایران اسلامی در نیروی دریایی با تمام توان در راه خدمت رسانی به نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند و لذا همه ما مدیون خدمات و تلاش‌های سربازان نظام هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha