شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: مسئولان در نظام اسلامی فقط با تفکر و عمل بسیجی است که می‌توانند موفق شوند و در این صورت است که مسئول تراز برای جمهوری اسلامی هستند، کسانی که به جای خدمت به مردم خودشان را به حواشی مشغول می‌کنند باید بدانند که با فرهنگ بسیجی بیگانه‌اند، اگرچه ظاهر بسیجی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: خداوند در قرآن در سوره طاها خودش را معرفی می‌کند که خدایی جز من نیست، پس باید مرا عبادت کنید و نماز را به عنوان راه ارتباطی با خودش معرفی می‌کند، در روایات ما نماز را عبادتی معرفی می‌کنند که اگر کسی نماز نخواند دیگر عبادت‌هایش نیز قبول نمی‌شود، زیرا نماز علامت بندگی خداست هر کس که نماز می‌خواند بندگی خدا را پذیرفته است.

وی بیان کرد: طراحی نماز به نحوی است که دنیا و آخرت ما را تأمین کند، انسان در دنیا به‌دنبال سلامتی جسمی و نشاط روحی و ثروت مادی می‌باشد که اگر نماز را کامل و دقیق انجام دهد، به هر سه خواسته خود در دنیا خواهد رسید و در آخرت هم کسانی که نماز شان را کامل و طبق دستور خداوند خوانده‌اند قطعاً بهشتی خواهند بود.

امام جمعه عالیشهر یادآور شد: خداوند در سوره طاها می‌فرماید اگر کسی از ذکر من که نماز است رویگردان شود، در دنیا هم زندگی سختی خواهد داشت، زندگی سخت برای انسان یعنی بیماری جسمی، اضطراب، استرس روحی و فقر مالی اما کسانی که اهل نماز هستند همچنان که در سوره رعد می‌فرماید به آرامش قلبی و نشاط روحی می‌رسند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد، اظهار کرد: حرکاتی که ما در نماز انجام می‌دهیم مثل قیام و رکوع و سجده، باعث جلوگیری از امراض سخت جسمی می‌شود که امروزه دانشمندان از نظر علمی ثابت کرده‌اند چقدر حالت قیام و رکوع و سجده در بهبود بیماری‌ها و جلوگیری از امراض مفید است.

وی به بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه پرداخت و یادآور شد: این بازدید یک پیام جدی و قاطع به دشمنان جمهوری اسلامی داشت که همواره کشور ما را تهدید به حمله نظامی و اتمی می‌کنند.

امام جمعه عالیشهر اظهار کرد: پیام رهبری با حضور در این نمایشگاه و رونمایی از چند مدل موشک و هواپیمای پیشرفته نظامی و سامانه‌های پرتاب موشک به همه دشمنان این بود که وقتی ما می‌گوییم اگر رژیم صهیونیستی غلطی کند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، واقعاً توانش را داریم.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، در این دیدار جملاتی هم در مورد غزه بیان فرمودند از جمله اینکه قضایای غزه بسیاری از حقایق مکتوم را برای مردم دنیا آشکار کرد، اینکه رژیم صهیونیستی نژادپرست است و کشورهای غربی هم نژادپرست هستند که از او حمایت می‌کنند و این حقیقت که رژیم صهیونیستی از نظر نظامی و عملیاتی بسیار ضعیف است که بر یک گروه مبارز هم نمی‌تواند پیروز شود و نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا و غرب هم از غزه شکست خورده‌اند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد با گرامیداشت هفته بسیج، خاطرنشان کرد: بالاترین مدال برای یک بسیجی بوسه امام راحل بر دست و بازوی آنهاست، آنجا که فرمودند اینجانب از دور دست و بازوی قدرتمند شما را که دست خداوند بالای آن است می‌بوسم و بر این بوسه افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: مسئولان در نظام اسلامی فقط با تفکر و عمل بسیجی است که می‌توانند موفق شوند و در این صورت است که مسئول تراز برای جمهوری اسلامی هستند، کسانی که به جای خدمت به مردم خودشان را به حواشی مشغول می‌کنند باید بدانند که با فرهنگ بسیجی بیگانه‌اند، اگرچه ظاهر بسیجی داشته باشند.

انتهای پیام. /

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha