سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حوزه / حجت‌الاسلام صالحی گفت: قطعا پیروز آتش بس موقت جبهه حماس است، زیرا هیچ کدام از اهداف سه گانه رژیم صهیونیستی یعنی نجات اسرا با عملیات، نابودی حماس و کوچاندن اجباری مردم غزه محقق نشد و مجبور شد آتش بس را بپذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان که در مسجد جامع فاطمه زهرا(س) برگزار شد، ضمن اشاره به سالروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: به برکت روحیه بسیجی، نیروی دریایی ارتش، سپاه و دریابانی ما خلیج فارس محل امنی برای کشور است و همین روز سالروز شهادت دکتر محسن فخری زاده کسی که خود را فدایی ملت و رهبری می‌دانست و دستاوردهای مهم او خصوصا در صنعت تولید واکسن کرونا برای انقلاب اسلامی مایه عظمت و آبرو است، می‌باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ روز است که جامعه جهانی شاهد یک جنایت کم نظیر است، افزود: حملات تلخ و دردناک تروریست‌های صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم غزه و انفعال و سکوت غرب در این فاجعه بزرگ بشری، بی‌آبرویی دیگر را برای همه مدعیان دفاع از حقوق بشر رقم زد.

امام جمعه خمیر بیان کرد: یکی از فتوحات مقاومت فلسطین در این واقعه تلخ، جریان پیدا کردن طوفانی از احساسات ضد صهیونیستی بود که به شکل غیر قابل انتظاری در جهان ایجاد گرفت.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: گسترش صهیونسیت ستیزی در جهان سبب شده تا نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل، علنا اعلام کند ما نمی‌خواهیم جامعه جهانی از ما انتقاد کند.

وی با تأکید بر اینکه مظلومیت روزهای اخیر بیش از هر چیزی حقانیت فلسطینیان را برای جهانیان روشن کرد، اظهار کرد: قطعا پیروز آتش بس موقت جبهه حماس است، زیرا هیچ کدام از اهداف سه گانه رژیم صهیونیستی یعنی نجات اسرا با عملیات، نابودی حماس و کوچاندن اجباری مردم غزه محقق نشد و مجبور شد آتش بس را بپذیرد.

امام جمعه بندر خمیر با بیان اینکه یکی از مهمترین ویژگی‌های حضرت زهرا(س) امام محور بودن ایشان بود، گفت: بزرگ بانوی اسلام در دفاع از حریم امامت و ولایت هم در سیره تبیینی و کلامی جهاد کردند و هم در سیره عملی در اجتماع خوب درخشیدند.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: نسخه تمام تقوا و اخلاص، حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزندان ایشان هستند و تا آنجا که پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید اگر تمام خوبی‌ها و فضایل اخلاقی مجسم شود، شایسته است که فاطمه (س) باشد.

وی اضافه کرد: اساس شکل گیری انقلاب اسلامی بر پایه حضور و مشارکت مردم بوده و حضرت امام(ره) به خوبی عمق این اثرگذاری عمومی را می‌دانستند، لذا از روز اول ورودشان به کشور امورات اصلاحی و انقلابی را گره به مشارکت و تکیه به حضور ملت قرار دادند.

امام جمعه بندر خمیر خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و ملت غیور ایران مادامی که روحیه بسیجی را در خود دارند، قطعا به حرکت تمدنی و جهانی خود ادامه خواهند داد و هیچ اراده استکباری توان ایستادگی در مقابل آن را نخواهد داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha