جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ماهنشان گفت: آتش‌بس موقت بشردوستانه در غزه نتیجه بیش از ۴۵ روز پایداری وصف ناپذیر مردم مقاوم فلسطین و مجاهدت و ایستادگی تاریخی رزمندگان مقاومت و گام نخست پیروزی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری خطیب جمعه ماهنشان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تلفات جنگی اعم از انسانی وغیره سنگینی را داده‌ و رو به کشتار زن و بچه آورده است، اظهار کرد: در این رابطه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند آن‌ها در میدان مسابقه شکست خوردند و به سراغ تماشاچی‌ها رفتند.

امام جمعه ماهنشان با تاکید بر اینکه آتش‌بس موقت بشردوستانه در غزه نتیجه بیش از ۴۵ روز پایداری وصف ناپذیر مردم مقاوم فلسطین و مجاهدت و ایستادگی تاریخی رزمندگان مقاومت و گام نخست پیروزی است، ادامه داد: ملت فلسطین اثبات کرد که سرنوشت خود و وطن خویش را چه در میدان جنگ و چه در میدان سیاسی به دست خود رقم خواهد زد و در مقابل هر طراحی و اقدام نسنجیده متجاوزانه و کوته‌بینانه رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان شناخته شده آن پاسخ مناسب و تعیین کننده خواهد داد.

وی افزود: باید از وزیر امور خارجه امیر عبداللهیان و تیم وزارت امور خارجه تشکر و قدردانی شود که شبانه روز و دلسوزانه زحمات زیادی را متحمل می‌شوند و مواضع نظام و رهبری را با سفرهای خود به کشورهای مختلف مطرح می‌کنند و سعی در حل و فصل مسائل از راه دیپلماسی را دارند و مطمئناً مردم این خدمات را فراموش نخواهند شد.

خطیب جمعه ماهنشان تاکید کرد: ما روزهای سخت قبلی را فراموش نمی‌کنیم و بانیان آن را هرگز نمی‌بخشیم آن روزها روزانه ۷۰۰ نفر از هموطنانمان به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست می‌دادند مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و کسب و کارها تعطیل بودند خانواده‌ها نگران و فضای ناامیدی بر کشور حاکم بود غلبه فضای ناامیدی، تورم ۶۰ درصدی و رشد اقتصادی نزدیک به صفر و قطع ارتباط مدیران با بدنه جامعه، ضمن اینکه مدت زمان زیادی از آن روزهای سخت و سیاه نگذشته و مسؤولین وقت باید پاسخگوی ترک فعل‌های خود باشند.

امام جمعه ماهنشان با تاکید بر اینکه این روزها امید به جامعه برگشته، تورم کاهش یافته، رشد اقتصادی مثبت شده، کسب و کارها رونق گرفته، ارتباط مدیران با بدنه جامعه ایجاد شده است، افزود: باید با زبان مردم و از طرف مردم از جمیع مسؤولین و مدیران و دولت مردمی و انقلابی تشکر قدردانی کرد.

وی با قدردانی از زحمات اداره راه و فرماندار و همکارانشان در آسفالت ریزی راه کردی به باغچه گفت: از زحمات شهردار و شورای اسلامی و مجموعه شهرداری و همچنین فرماندار به خاطر تکمیل المان شهدای گمنام و آسفالت‌ریزی به معابر خیابان‌ها و کوچه‌های شهر ماهنشان و مجموعه مسکن مهر ماهنشان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری تاکید کرد: همان زبانی که مطالبه‌گری دارد باید تشکر و قدردانی هم داشته باشد و همچنین از برگزاری یادواره شهدای پرآوازه بلند پرچین از مجموعه ستاد برگزاری، مجموعه ادارات و نهادهای مربوطه، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه به ویژه از صدا و سیما مرکز زنجان که به خوبی پوشش خبری دادند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha