پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
بیله سوار

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان بیله سوار در همایش بسیجیان، گفت: امروز بسیج به عنوان پرچمدار جهاد تبیین نقش مهمی در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، به مناسبت هفته بسیج امروز ۳ آذر همایش اقتدار بسیجیان در شهرستان بیله سوار با شرکت حلقات صالحین بسیجی خواهر و برادر برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام نظمی با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره دلاوری‌های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، به نقش بی بدیل بسیج در دفاع از اسلام و انقلاب و ارزشهای انقلاب اشاره و تصریح کرد: بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی ایران در پیشرفت و اقتدار است و در اذهان مردم الگوی اخلاص، پاکی و وفاداری و فداکاری است.

وی تاکید کرد: ایستادگی در برابر نظام سلطه و رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان فلسطینی در غزه در سایه همان نیرو و روحیه بسیجی است که امروز جهان را به حیرت واداشته است.

مسئول تعلیم وتربیت صالحین ناحیه مقاومت بسیج بیله سوار نیز در این مراسم گفت: بسیج یعنی متن مردم، مردمی که در تمامی افتخارات ایران اسلامی در تمامی عرصه‌های علمی، فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی همواره الگو و پیشگام بوده است.

در این همایش بسیجیان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اقتدار و آمادگی خود را در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری به نمایش گذاشتند.

بسیجیان همچنین با سردادن شعارهای «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» آمادگی خود را برای حضور در غزه و نبرد با دشمن صهیونیستی اعلام کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha