یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ساوه

حوزه/مسئول عملیات سپاه ساوه گفت: در جنگ غزه روزانه ۱۲۰۰ تن تجهیزات و تسلیحات نظامی از آمریکا به اسرائیل وارد می شد که اگر کمکِ های آمریکا نبود، اسرائیل به پایان عمر خود رسیده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول سلام الله علیها و پایگاه بسیج فارغ التحصیلان ساوه به مناسبت هفته بسیج نشست بصیرتی_سیاسی با حضور مسئول عملیات سپاه ساوه و جمعی از طلاب امروز ۵ آذر ۱۴۰۲ در این موسسه برگزار گردید.

اشجاری با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم روز مسئله فلسطین است، گفت: مردم غزه سال های قبل با سنگ و چوب در مقابل صهیونیست ها مبارزه می کردند اما اکنون با سلاح های جنگی به مبارزه برخاسته اند.

وی در ادامه با استناد به فرمایش امام خمینی (ره) که «آمریکا شیطان بزرگ است و هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید»، افزود: در جنگ غزه روزانه ۱۲۰۰ تن تجهیزات و تسلیحات نظامی از آمریکا به اسرائیل وارد می شد که اگر کمکِ های آمریکا نبود، اسرائیل به پایان عمر خود رسیده بود .

مسئول عملیات سپاه ساوه اظهار کرد: آمریکا تلاش دارد تا از طرق مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی بر سایر کشورها تسلط داشته باشد تا از منابع طبیعی این کشورها برای تامین منافع خود در مناطق مختلف جهان استفاده نماید.

اشجاری در خاتمه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در منطقه ژئوپولتیک است زیرا محل اتصال سه قاره، دارای منابع طبیعی ‌و گذرگاه های مهم و ... می باشد و در خاورمیانه از اهمیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha