دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم هفته بسیج

مراسم هفته بسیج با حضور اساتید، طلاب و روحانیون زاهدان در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور اساتید، طلاب و روحانیون شهرستان زاهدان و مسئولین سپاه پاسداران استان و شهرستان در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج حرکت مردمی است که برای یاری مظلوم در مقابل ظالم و خدمت به مردم در همه عرصه ها فعالیت می کند.

وی افزود: یکی از برکات طوفان الاقصی توجه دنیا به مسئله فلسطین و بیداری جهان بشریت نسبت به مظلومیت مردم غزه و آشکار شدن چهره کودک کش رژیم غاصب اسرائیل بود.

در ادامه مراسم سردار سرتیپ احمد شفاهی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: بسیج شجره طیبه و درخت تنومندی است که در عرصه‌های میدانی از قبیل کرونا، سیل، زلزله، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و هرجا که نیاز مردم و کشور باشد کارکرد ارزشمندی داشته و دارد.

وی با اشاره به تاریخ پیدایش ننگین رژیم غاصب رژیم صهیونیستی افزود: اسرائیل غاصب پیوسته به نقاط مختلف فلسطین و نوار غزه حمله و تعداد زیادی از مردم مظلوم فلسطین را به شهادت می‌رساند که عملیات طوفان الاقصی یک اقدام تدافعی و واکنشی به ظلم ۷۵ ساله اسرائیل و پاسخی به بی حرمتی‌های مکرر به مسجدالاقصی بود.

فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: از لحاظ نظامی و استراتژی جنگی، چنین عملیاتی کم سابقه بوده است. رژیم غاصب اسرائیل با شبکه جاسوسی پیشرفته میدانی و ابزارهای ویژه‌ای که در اختیار داشت نتوانست این عملیات را شناسایی کند و رزمندگان مقاومت با عنایت الهی و تفکر بسیجی توانستند عملیات را انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha