یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / دیدار رئیس دیوان عدالت اداری با نماینده ولی فقیه در استان همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با بیان اینکه نتیجه حضور مسئولان در استان‌ها و شهرها باید گره‌گشایی از کار مردم باشد، گفت: از وزرا می‌خواهیم تا برای رفع مشکلات مردم چند روزی را در استان‌ها مستقر شوند، چرا که گره‌ای که ماه‌ها معطل مانده با حضور وزیر مربوطه در استان‌ها قابل حل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی شب گذشته در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری، با تأکید بر اینکه حضور رئیس دیوان عدالت اداری در استان همدان و گفت‌وگو کارشناسی با مردم به جهت حل مشکلات اقدامی قابل تقدیر است، اظهار داشت: حضور مدیران در صحنه و گفت‌وگو بدون واسطه با مردم تحقق عدالت را آسان‌تر می‌کند.

وی افزود: سفرهای استانی توسط مسئولان انجام می‌شود، اما کمتر مسئولی در مراکز استان‌ها چند روز برای حل مشکلات مردم مستقر می‌شود.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه نتیجه حضور مسئولان در استان‌ها و شهرها باید گره‌گشایی از کار مردم باشد، خاطرنشان کرد: البته برخی از مسئولان قبل از سفر خود هیئتی را برای بررسی مشکلات موجود به استان‌ها اعزام می‌کنند که این کار نیز در حل مشکلات مردم می‌تواند موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه این سفر کاملا تخصصی و با شرح وظایف روشن انجام می‌شود، گفت: امیدواریم مسئولان دیگر نیز از این اقدام مناسب الگو بگیرند و شاهد حل دغدغه‌ها و مشکلات مردم در سطح جامعه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه از وزرا نیز می‌خواهیم تا برای رفع مشکلات مردم چند روزی را در استان‌ها مستقر شوند، ابراز کرد: گره‌ای که ماه‌ها معطل مانده با حضور وزیر مربوطه در استان‌ها حل می‌شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات و مطالبات مردمی در رابطه با دیوان عدالت اداری، مطرح کرد: مشکل در بحث اجرای رأی دیوان توسط برخی نهادها و یا طولانی بودن زمان رسیدگی به پرونده‌ها، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده که لازم است در این زمینه تدبیر لازم اندیشیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با بیان اینکه خیلی از مردم نسبت به قوانین آشنایی ندارند، گفت: برخی از مردم نیز با قانون آشنایی دارند اما توان اقامه دعوا را ندارند و لذا این برنامه و حضور در بین مردم به صورت تخصصی، این پیام را می‌رساند که برای حل مشکلات راهکار وجود دارد.

وی با تقدیر مجدد از حضور رئیس دیوان عدالت اداری در استان همدان به منظور رسیدگی مشکلات مردم، خاطرنشان کرد: لازم است تا صدا و سیما و رسانه‌ها این حضور را در سطح استان به صورت مناسب اطلاع رسانی و مردم از این ظرفیت استفاده کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha