یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شرفی

حوزه / سردار شرفی با اشاره به اینکه استان همدان دروازه اصلی ورود به مراسم عظیم اربعین حسینی است، گفت: همدان با داشتن زیر ساخت‌های مطلوب و موقعیت جغرافیایی خاص، پذیرای زوار است و نقش مهمی در ایام برگزاری اربعین دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور امروز در همایش بصیرتی خادمین و امنیت سازان اربعین حسینی و زمینه سازان ظهور که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: باید از زحمات و تلاش‌های خادمان حسینی و موکب‌داران اربعین حسینی در استان همدان قدردانی کرد.

وی با تأکید بر اینکه عاشورا حماسه‌ای ماندگار است که باعث احیای دین اسلام شد، گفت: از برجستگی‌های قیام عاشورا می‌توان به حضور شما موکب‌داران اشاره کرد که با خدمات خود، ارادتتان را به امام حسین (ع) اعلام و ثابت می‌کنید.

سردار شرفی، با بیان اینکه مردم همدان از ابتدای انقلاب تا کنون در تمامی میدان‌ها و عرصه‌ها نقش مهم و اثر گذاری داشته‌اند، اظهار کرد: این خدمات شایسته، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: مردم همدان در امتداد ساختارهای مردمی، پشتیبانی از جنگ تحمیلی را برعهده داشتند و امروز نیز در تمامی عرصه‌ها ظهور و بروز دارند که مهم‌ترین آن‌ها ورود به مراسم اربعین حسینی و خدمات ارزنده‌ای است که در این زمینه ارائه شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور، با اشاره به اینکه استان همدان دروازه اصلی ورود به مراسم عظیم اربعین حسینی است، مطرح کرد: همدان با داشتن زیر ساخت‌های مطلوب و موقعیت جغرافیایی خاص، پذیرای همه زوار این مسیر است و نقش مهمی در ایام برگزاری مراسم اربعین دارد.

وی با بیان اینکه باید از همکارانم در فراجا تقدیر کنیم، گفت: ما قدردان تلاش‌های همه فعالان این عرصه هستیم و به وجود همه خادمان و موکب‌داران که احساس مسئولیت دارند، افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha