دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همایش طلایه داران ولایت در امتداد نهضت فاطمی ایلام

حوزه / امام جمعه ایلام گفت: روحانیت در جامعه رسالت سنگین سربازی ولایت را داراست و مورد اعتماد مردم می باشد و افتخار بزرگ مرزداری فرهنگ تشیع را دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار امروز در همایش روحانیون استان ایلام با عنوان «طلایه داران ولایت در امتداد نهضت فاطمی» اظهار داشت: امروز روحانیت در جامعه رسالت سنگین سربازی ولایت را داراست و مورد اعتماد مردم می باشد و افتخار بزرگ مرزداری فرهنگ تشیع را دارد

امام جمعه ایلام ادامه داد: شبکه گسترده‌ای که طلاب اعم از خواهر و برادر در اختیار دارند، تبدیل به رسانه‌ای شده که هیچ نهاد تأثیرگذاری در جامعه ندارد؛ در واقع در تمام محلات، مساجد و روستاها طلاب شبکه تأثیرگذاری دارند و نمونه آن را هم در ایام اربعین دیدیم.

وی افزود: مساجد پایگاه اصلی تبلیغ هستند و لذا بیشترین ارتباط با مردم باید در این مکان مقدس باشد، لذا رونق دادن به مساجد و فعالیت های قرآنی رسالت ما می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در پایان گفت: شرایط کنونی جامعه به نحوی است که باید در فضای مجازی نیز حضور فعال داشته باشیم، زیرا دشمن با این ابزار به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبانی دینی آمده و طلاب و روحانیت باید سربازان خط مقدم مقابله با شبهات و هجمه‌های دشمن باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha