شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / همایش بصیرتی خادمین و امنیت سازان اربعین حسینی و زمینه سازان ظهور

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: خدمات و تلاش‌های صورت گرفته در ایام اربعین را با استفاده از ظرفیت هنر، در جامعه معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در همایش بصیرتی خادمان و امنیت سازان اربعین حسینی و زمینه سازان ظهور، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: استان همدان در بحث اربعین انصافا سنگ تمام گذاشت و شاهد انسجام و همراهی مردم و مسئولان در کنار یکدیگر بودیم.

وی افزود: در ایام اربعین حرکت زیبایی در استان همدان شکل گرفت که این نشان دهنده تعهد و ارادت مردم به امام حسین(ع) است.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه امروز شاهد هجمه‌های دشمنان و ایجاد شبهه‌های فراوانی علیه اسلام و انقلاب هستیم، گفت: تقویت مجالس اهل بیت(ع) بهترین ابزار برای تقابل با جنگ شناختی دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: اگر از این ابزار نتوانیم برای زمین گیر کردن دشمن و تبیین حقایق به درستی استفاده کنیم، دشمن با تجهیزات و ابزار رسانه‌ای که در اختیار دارد علیه ما اقدام خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اهمیت توسعه مجالس عزا و شادی منسوب به اهل بیت(ع)، یادآور شد: در میدان سخت مبارزه و هجمه‌های دشمن و جنگ اراده‌ها، جنگ شناختی و ترکیبی می‌توان گفت تنها راهکار، توسعه مجالس اهل بیت(ع) و سیره اهل بیت(ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه لازم است تا خدمات و تلاش‌های صورت گرفته در ایام اربعین را با استفاده از ظرفیت هنر، در جامعه معرفی کنیم، اظهار کرد: مجاهدت‌هایی که در ایام اربعین در همدان انجام شد آن طور که باید در سطح جامعه رسانه‌ای و تبیین نشده و لازم است تا اهالی رسانه و هنرمندان برای نشان دادن این خدمات به نحو احسن وارد میدان شوند.

وی با تقدیر از مجاهدت‌ها و خدمات نیروی انتظامی در زمان سفر اربعین، مطرح کرد: اربعین محصول هماهنگی مردم و مسئولان بود و فراجا در رأس خدمت رسانی‌ها و مجاهدت‌ها قرار داشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha