چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1121991
۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با مدیر کل ستاد اجرایی بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: کاری که برخاسته از ایمان باشد و خالص برای خدا باشد، در آن خستگی معنا ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ظهر امروز با حضور در دفتر علی فرهمندپور با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر به تبادل نظر و گفت‌وگو پرداخت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این دیدار با تشکر و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از طرف ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان، اظهار داشت: کمک به محرومان و خدمت به مردم جز با روحیه جهادی امکان پذیر نیست و این مهم در فعالیت‌های این نهاد مقدس مشهود است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند «کار جهادی، به معنی کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده‌ هر چه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است»، گفت: کاری که برخاسته از ایمان باشد و خالص برای خدا باشد، در آن خستگی معنا ندارد.

وی به بیان گزارشی از فعالیت‌های حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر پرداخت و اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با وجود ۱۲ مدرسه در کل استان فعالیت‌های چشم گیری را داشته که از جمله آنها می‌توان کمک در همه گیری کرونا را ذکر کرد و همچنین کمک به کادر درمان در استان و تغسیل اموات که خواهران به‌صورت جهادی در صحنه حضور داشتند.

وی تصریح کرد: خواهران طلبه در امور فرهنگی، جهاد تبیین و برگزاری مراسمات مذهبی در همه مناسبت‌ها پیشگام بوده و در راهپیمایی‌ها و تجمعات رسمی به صورت فعال حضور دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اینکه مدارس علمیه خواهران در شهرهای استان محل مراجعه اکثر بانوان شده، یادآور شد: مدارس علمیه خواهران در استان مرجعیتی در بین مردم و محل رجوعی برای بانوان شده و این از برکات نظام جمهوری اسلامی است و شاهد حضور فعال بانوان طلبه در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم.

وی اضافه کرد: طلاب خواهر در ماه‌های محرم و صفر و ماه رمضان با تشکیل گروه‌های تبلیغی جهت تبلیغ به مناطق محروم اعزام می‌شوند و با حضور خود در این مناطق به مردم در برگزاری مراسمات و روضه‌های خانگی یاری می‌رسانند.

وی به فعالیت‌های علمی حوزه علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: طلاب خواهر از نظر علمی، بیشترین و بالاترین مقالات را به جشنواره‌های علمی برگزار شده در استان و کشور ارسال و رتبه‌های گوناگون کسب کرده‌اند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha