سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جمالی

حوزه/ دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) گفت: از بین آثار ارسال شده به چهار دبیرخانه این کنگره، پس از بررسی و داوری تعداد ۱۵ اثر به عنوان برتر و ۱۵ اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند که از آثار برتر در پایان کنگره تجلیل بعمل می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) صبح امروز در نشست شورای پژوهش حوزه علمیه استان اظهار داشت: نهمین کنگره علامه بلادی بوشهری روز ۱۳ آذر ماه سال جاری در مصلی جمعه بوشهر برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از روحانیون، طلاب و دانشجویان جهت شرکت در این مراسم گفت: از بین آثار ارسال شده به چهار دبیرخانه این کنگره، پس از بررسی و داوری تعداد ۱۵ اثر به عنوان برتر و ۱۵ اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند که از آثار برتر در پایان کنگره تجلیل بعمل می آید.

دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) ابراز داشت: برگزاری این کنگره طی سال های گذشته باعث شده که طلاب و روحانیون در عرصه پژوهش توانمند شوند و جرات نوشتن پیدا کنند.

حجت الاسلام جمالی گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه های کنگره تا پایان آبان ماه بوده است و امسال نیز همانند سال‌ های گذشته استقبال خوبی شده و شاهد پژوهش های کیفی خوبی بوده‌ایم.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته جهت ثبت آثار برتر در مجله معتبر علمی ISC گفت: جلسات مقدماتی این کار در دانشگاه خلیج فارس برگزار شده و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا آثار برتر در این مجله علمی چاپ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha