یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر /  همایش فصلی ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی

حوزه / حجت الاسلام کاظمی با اشاره به اهمیت ارتباط با دانشجویان، گفت: روحانیون و مبلغان با حضور در خوابگاه‌های دانشجویی ضمن ارتباط با دانشجویان به مشکلات و دغدغه‌های آنها رسیدگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام سعید کاظمی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان امروز در همایش فصلی ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی همدان، با اشاره به اقدامات این نهاد در طول سال، اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف موجود نهاد رهبری، از ظرفیت روحانیون و مبلغان برادر و خواهر در مراکز علوم پزشکی در عرصه تبلیغی بهره می‌بریم.

وی افزود: این همکاری تنها به برگزاری نماز و مجالس مذهبی اختصاص ندارد و روحانیون و مبلغان با حضور در مراکز درمانی و یا گفت‌وگو با بیماران به انجام رسالت تبلیغی خود می‌پردازند.

کاظمی با بیان اینکه جلسات مشاوره نیز توسط روحانیون متخصص این حوزه برگزار می‌شود، گفت: در کل استان و مراکز بهداشت، از ظرفیت روحانیون در عرصه برگزاری جلسات اخلاق، احکام و حقوق روانشناسی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط با دانشجویان، اظهار کرد: روحانیون و مبلغان با حضور در خوابگاه‌های دانشجویی ضمن ارتباط با دانشجویان به مشکلات و دغدغه‌های آنها رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha