سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کنگره بلادی بوشهری

حوزه/ دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) گفت: در این دوره بیش از ۳۰۰ اثر از حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و دانشگاهیان به دبیرخانه‌ها ارسال شد که پس از ارزیابی به عمل آمده از سوی کمیته داوران، تعداد ۱۵ اثر برتر و ۱۵ اثر شایسته تقدیر برگزیده شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی برگزاری نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) صبح امروز با حضور اعضای دبیرخانه در ستاد اقامه نماز جمعه بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) در این نشست با اشاره به آثار ارسال شده به دبیرخانه‌های این کنگره، اظهار داشت: در این دوره بیش از ۳۰۰ اثر از حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و دانشگاهیان به دبیرخانه‌ها ارسال شد که پس از ارزیابی به عمل آمده از سوی کمیته داوران، تعداد ۱۵ اثر برتر و ۱۵ اثر شایسته تقدیر برگزیده شدند.

دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) از برپایی نمایشگاه عکس تاریخ علمای استان بوشهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه از روز جمعه جاری در مصلی امام خمینی(ره) بوشهر برپا می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) ابراز کرد: نهمین دوره این کنگره روز ۱۳ آذر مصادف با روز روحانیت استان و سالروز شهادت حجت الاسلام والمسلمین شهید ابوتراب عاشوری پرچمدار انقلاب اسلامی در استان در مصلی جمعه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جمالی، ضمن دعوت از روحانیون، طلاب و دانشجویان جهت شرکت در این مراسم، گفت: برگزاری این کنگره طی سال‌های گذشته باعث شده که طلاب و روحانیون در عرصه پژوهش توانمند شوند و جرأت نوشتن پیدا کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته جهت ثبت آثار برتر در مجله معتبر علمی ISC، اظهار کرد: جلسات مقدماتی این کار در دانشگاه خلیج فارس برگزار شده و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا آثار برتر در این مجله علمی چاپ شود.

دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با اشاره به موضوع محوری این کنگره، خاطرنشان کرد: در کنار دیگر موضوعات اعلام شده، در کنگره امسال موضوع «محور مقاومت»، موضوع ویژه این کنگره بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha