جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
غزه

حوزه/ مدیر روابط عمومی جامعة الزهرا (س) به تشریح اقدامات انجام شده در حمایت از طوفان الاقصی در جامعة الزهرا (س) پرداخت.

حجت‌الاسلام و المسلمین بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: پس از عملیات طوفان الاقصی در راستای حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه و محکوم کردن جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی اقدامات متعددی در جامعة الزهرا (س) صورت گرفت.

وی ادامه داد: چند روز بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی، طلاب جامعة الزهرا (س) تجمعی در حمایت از طوفان الاقصی در جامعة الزهرا (س) برگزار کردند که با استقبال پر شور طلاب به همراه بود.

مدیر روابط عمومی جامعة الزهرا (س) اضافه کرد: در ۲۶ مهر ماه نیز تجمع مطالبه از سازمان ملل علیه جنایات اسرائیل در فلسطین برگزار شد که با قرائت بیانیه به سه زبان، مرثیه سرایی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احتشامی همراه بود همچنین در این روز تجمعی نیز به همین مناسبت در حرم مطهر و با حضور طلاب جامعة الزهرا (س) هم برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین بابایی بیان کرد: نشست های بصیرت افزایی متعددی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسنی، دکتر حاتمی، حجت الاسلام و المسلمین طائب، حجت الاسلام و دکتر صفدری برگزار شد که به طور مجموع ۲۵۰۰ نفر مخاطب داشته‌اند.

مدیر روابط عمومی جامعة الزهرا (س) با اشاره به حضور پر شور طلاب جامعه الزهرا (س) در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، اظهار کرد: تجمع و راهپیمایی در حمایت از کودکان غزه در ۲۷ آبان از میدان فلسطین تا حرم مطهر از دیگر تجمعاتی بود که در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین بابایی گفت: همکاری در برگزاری مراسم سوم شهدای غزه در گزار شهدای علی بن جعفر، اعلام شماره حساب جهت کمک به انتفاضه و غزه، انتشار محتوای فرهنگی در فضای مجازی و انتشار متن تسلیت در شهادت احمد البحر (نائب رییس مجلس قانونگذاری فلسطین) از دیگر اقداماتی که بود که اداره فرهنگی جامعه الزهرا (س) در این راستا انجام داد.

مدیر روابط عمومی جامعة الزهرا (س) با اشاره به پویش حمایت از نوجوانان فلسطینی در فضای مجازی و و تشویق طلاب به شعر و قطعه ادبی و درج در کانال های فرهنگی، گفت: بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهدای بیمارستان المعمدانی همراه با مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با سخنرانی استاد حیدری مجد و مداحی ذاکرین اهل بیت نیز در جامعه الزهرا (س) برگزار شد.

وی با بیان اینکه انجمن ها و تشکل های فرهنگی جامعة الزهرا نیز اقدامات متعددی را انجام دادند، عنوان کرد: صدور بیانیه توسط شورای مرکزی در کانون های استانی، حضور طلاب و اعضای کانون در تجمع محکومیت جنایات اسرائیل و تولید محتوا در فضای مجازی و بارگذاری در کانال و گروه های کانون های استانی از جمله اقدامات آنان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی ادامه داد: برگزاری نشست مجازی یهودشناسی با حضور استاد اسماعیل شفیعی سروستانی (اصفهان)، برگزاری نشست تاریخچه تشکیل یهود و چرایی دشمنی با این رژیم منحوس توسط مبلغان امین در آمل، پخش مستند به همراه پرسش و پاسخ توسط مبلغان امین در آمل و برگزاری نشست در خصوص تحلیل مسائل غزه در استان یزد با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسنی از نشست‌هایی بوده است که توسط کانون‌ها صورت گرفته است.

مدیر روابط عمومی جامعة الزهرا (س) با اشاره به پویش دل نوشته برای مادران فلسطینی توسط مبلغان امین در آمل، بیان کرد: تشکیل کافه گفت‌وگو در حاشیه تجمع طلاب در استان البرز و پاسخ به شبهات در خصوص مسائل غزه از دیگر اقدامات بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha