شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه

حوزه/ امام جمعه ارومیه با اشاره به مشکلات فضای مجازی گفت: مسئولین قضایی استان فضای مجازی را کنترل کنند و جلوی افترا و توهین‌ها را در این فضا بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین قریشی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: جنگ ایران و عراق سال ۵۹ شروع شد، اما سازمان ملل در سال ۷۰ این موضوع را پذیرفت که عراق آغازگر جنگ بوده، بنابراین این نشان می‌دهد سازمان ملل همیشه علیه مظلوم بوده و در مقابل ظلم همواره سکوت کرده، همانطور که در حال حاضر نیز در مقابل نسل‌کشی در غزه سکوت کرده و اراده تصویب یک قطعنامه را هم ندارد.

امام جمعه ارومیه، یادآور شد: با توجه به فرارسیدن روز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی، بر مسئولان، دولتمردان و مدیران کل هر اداره لازم است نسبت به مباحث فرهنگی جامعه بی‌تفاوت نباشند و مسیر فرهنگی جامعه را بشناسند.

وی تأکید کرد: مسئله اتمام پروژه‌های نیمه تمام ارومیه، کنترل ترافیک و اتمام کمربند دوم ارومیه باید در اسرع وقت سرو سامان گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: مدیریت شهری نقاط و ساعات پرترافیک ارومیه را احصاء و با اقدامات اساسی این مسئله را به شکل صحیح مدیریت کند، چرا که این مسئله به شدت مردم را با مشکل مواجه کرده، هرچند یک طرف قضیه ترافیک نیز به مردم و فرهنگ رانندگی بر می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: ورودی‌های شهر و انباشت زباله‌ها در این ورودی‌ها چهره زشتی بجا گذاشته که باید مدیریت شهری در جهت حل آنها ورود کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به مشکلات فضای مجازی، خاطرنشان کرد: مسئولین قضایی استان فضای مجازی را کنترل کنند و جلوی افترا و توهین‌ها را در این فضا بگیرند.

وی با اشاره به اینکه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با توجه به ظرفیت و توانمندی‌های خود و با تقوا و اخلاق در فضای مجازی تبلیغ کنند، تصریح کرد: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از توهین و تهمت زدن به سایر کاندیداها خودداری کرده و جو صمیمی و همدلی استان را با اقدامات غیر قانونی برهم نزنند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی، با اشاره به اینکه ۱۶ آذر روز دانشجو و نماد استکبار ستیزی و ظلم ستیزی دانشجویان و دانشگاهیان است، خاطرنشان کرد: دانشجویان نماد مبارزه با استکبار هستند و باید تلاش کنند به مطالبات رهبر معظم انقلاب که علم آموزی، دانستن بینش سیاسی، افزایش معرفت دینی و اعتقادی و ارتباط محکم با خدا دست یابند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha