دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید محمد الحیدری رئیس توجیه العقائدی حشدالشعبی در دیدار با مراجع و علما در قم

حوزه/ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حشدالشعبی فرصتی برای اتحاد ملت ایران و عراق بود، گفت: حشدالشعبی با حضور مرجعیت، تأییدات مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی امروز در جایگاهی قرار دارد که ملت ایران و عراق در مقابل توطئه‌های طراحی شده دشمنان، با اتحاد با آنها مقابله می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد الحیدری رئیس توجیه العقائدی حشدالشعبی اظهار داشت: امروز شهرت حشد الشعبی تنها محدود به عراق نیست، بلکه این گروه مردمی به یک شهرت جهانی تبدیل شده است و آیه «أُسِّسَ عَلَی التَّقْوی» مصداق حشدالشعبی در قرآن است.

رئیس جامعه مدرسین با بیان اینکه شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس دو رکن اصلی اقدامات و راه‌اندازی حشدالشعبی بودند، ابراز داشت: تاثیرگذاری شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بیش‌تر از حیات آنها بود.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز کرد: با توجه به دوران جنگ هشت ساله بین ایران و عراق که توسط دشمنان راه‌اندازی شد، خداوند فرصت ایجاد اتحاد این دو ملت و مقابله با توطئه‌گران را فراهم کرد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: افراد ضمن ورود در عرصه مبارزاتی گاهی اوقات، هیجانات و شور بر آنها حاکم می‎شود، اما وظیفه ما این است که این شور و شعور را به سلسله مبانی اعتقادی تبدیل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha