دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج از برگزاری درس اخلاق در این مدرسه با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان خبر داد.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اظهار داشت: یکی از مسائل بسیار مهم حوزه‌های علمیه توجه به مباحث اخلاقی و تهذیبی طلاب است، بنابراین مدارس علمیه سطح استان کردستان بحث اخلاقی و مسائل تهذیبی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده اند و به صورت منظم و هفتگی شاهد برگزاری جلسات و درس های اخلاق در مدارس علمیه استان می‌باشیم.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج در ادامه با تشکر از همکاری و تعامل نماینده ولی فقیه در کردستان در بحث برگزاری کلاس های درس اخلاق، عنوان کرد: حجت الاسلام و المسلمین پور ذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان تعامل بسیار خوبی با حوزه علمیه استان در بحث برگزاری کلاس های درس اخلاق طلاب دارد به نحوی که با دلسوزی خاصی به عنوان مدرس در کلاس‌ها حضور پیدا می‌کنند.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج با اشاره به برگزاری منظم کلاس‌های درس اخلاق در این مدرسه، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته درس اخلاق طلاب مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج فردا دوازدهم آذرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مُدرّس این کلاس حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان می‌باشد. از روحانیون و طلاب دعوت می‌کنیم که در این جلسه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha