دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مفتی عمان

حوزه/ شیخ احمد بن حمد الخلیلی، جنایت فجیع اسرائیل در غزه را محکوم کرد و تاکید نمود که ارتش اشغالگر با این جنگ، گور خود را می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد بن حمد الخلیلی مفتی اعظم سلطنت عمان، جنایت فجیع اسرائیل در غزه را محکوم کرد و تاکید نمود که ارتش اشغالگر با این جنگ، گور خود را می کند.

وی افزود: بازگشت رژیم صهیونیستی به جنایات وحشیانه خود در نوار غزه و اراضی اشغالی دلیل بر سردرگمی آن است و تنها به تسریع پایان و نابودی نآآنآن منجر خواهد شد.

شیخ الخلیلی اشاره کرد: رژیم صهیونیستی با هر یک از این جنایات فجیع به دنبال مرگ خود است و ما آن را محکوم می کنیم.

مفتی اعظم عمان ادامه داد: امیدواریم جامعه جهانی متوجه جدی بودن این موضوع، ابعاد و عواقب آن شود و امیدواریم کشورهای عربی غرق در خواب از خواب بیدار شده و به آگاهی خود بازگردند.

وی بیان داشت: از جامعه جهانی و کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهیم با بازدارندگی شایسته با این تجاوز مقابله کنند و از خداوند متعال می‌خواهیم که مقاومت دلاورانه را تقویت کند و آن را پیروز گرداند.

شایان ذکر است که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی روز جمعه جنگ در نوار غزه را از سر گرفت که تاکنون نزدیک به ۳۰۰ شهید به شهادت رسانده است که ۱۰۰ نفر از آنها در یک کشتار با هدف قرار دادن یک ساختمان مسکونی در اردوگاه جبالیه قربانی شدند.

جمعه آتش بس موقت بین گروه های مقاومت فلسطین و ارتش اشغالگر اسرائیل به پایان رسید و به مدت ۷ روز ادامه یافت و طی آن تبادل اسرا و ارسال کمک های بشردوستانه به این بخش که حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار فلسطینی در آن زندگی می کنند، انجام شد.

به گفته منابع رسمی فلسطینی و سازمان ملل، اسرائیل در ۷ اکتبر جنگ ویرانگری را در نوار غزه آغاز کرد که تخریب گسترده زیرساخت‌ها و فاجعه انسانی بی سابقه به جای گذاشت و ده‌ها هزار غیرنظامی که بیشتر آنها کودک و زن بودند، قربانی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha