شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ احمد بن حمد الخلیلی مفتی اعظم سلطنت عمان

حوزه/ شیخ احمد بن حمد الخلیلی مفتی اعظم عمان، برگزاری مراسم افطار توسط عادی سازان روابط با اشغالگران را به شدّت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد بن حمد الخلیلی مفتی اعظم سلطنت عمان، برگزاری مراسم افطار توسط عادی سازان روابط با اشغالگران را به شدّت مورد انتقاد قرار داد و گفت: در زمانی که فلسطینی ها با یورش های اشغالگران به مسجد الاقصی مقابله می کنند، عادی سازان روابط با رژیم اسرائیل با اشغالگران مراسم افطار برگزار می کنند.

وی در بیانیه ای در صفحه تویتر خود نوشت: اینان به جای اینکه برادران خود را با جان و مال یاری دهند و مقدسات را از لوث وجود صهیونیست ها پاکسازی کنند، به خواری و ذلّت روی آورده اند.

شیخ الخلیلی اشاره کرد: ما از موضع گیری های قهرمانان فلسطینی در قدس شریف برای حمایت آن در برابر اشغالگران صهیونیستی، شاد و متحیر می شوم و به همین اندازه از کوتاهی امت اسلامی به ویژه اعراب در یاری برادرانشان تعجب می کنیم.

مفتی اعظم عمان تصریح کرد: برخی از این ها، در این ماه مبارک شتابان به سوی سفره های افطار با دشمن شتافتند تا از آن بهره کامل ببرند؛ گویی آن غنیمتی است که دیگر قابل دستیابی نیست.

وی ادامه داد: ای کاش می دانستم، چه وقت این امت از بیماری خود بهبود پیدا می کند؟ چه وقت از خواب غفلت بیدار می شود؟ تا وجدان ها بیدار شوند و به بدانند که چگونه به وظیفه عمل کنند و امانت را حفظ کرده و از مقدسات و حقوق مستضعفان امت حمایت کنند.

شایان ذکر است که "اسحاق هرتسوگ" رئیس رژیم اسرائیل برای تعدادی از سفیران کشور های عربی در اسرائیل از جمله مصر، اردن، بحرین، امارات، مراکش و دیگر کشور ها، مراسم افطار برگزار کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha