شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نهاوند

حوزه / حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به نقشه‌های مختلف دشمن برای ضربه زدن به نسل جوان، گفت: نسل جوان باید با این بزرگان و علما آشنا شوند و این وظیفه طلاب و مبلغین است که این مهم را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، چهارمین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله محمدی(ره) مسئول فقید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند امروز با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان نهاوند و با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان در مسجد علمیه سر خیابان برگزار شد.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله محمدی، اظهار داشت: علما و روحانیون مرزبانان فرهنگی، دینی و فکری جهان اسلام هستند و در این مسیر با تمام وجود در میدان‌های مختلف حضور داشته و دارند و تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه بزرگانی همچون مرحوم آیت الله محمدی، تمام عمر خود را وقف دین خدا و تبلیغ و تربیت طلاب کرده‌اند، گفت: این علما هستند که در طول تاریخ از دین حراست کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان، با اشاره به نقشه‌های مختلف دشمن برای ضربه زدن به نسل جوان، یادآور شد: نسل جوان باید با این بزرگان و علما آشنا شوند و این وظیفه طلاب و مبلغین است که این مهم را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: از دیگر وظایف طلاب، این است که ضمن آشنایی با سیره علمای بزرگ تاریخ، ادامه دهنده مسیر آنها باشند.

در شروع این جلسه نیز حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند به بیان خاطراتی از مرحوم آیت الله محمدی پرداخت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha