شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حصاری

حوزه/ حصاری از آغاز روند ساخت ۱۴ مستند در عرصه وقف و موقوفات خبر داد.

هادی حصاری مدیر موقوفات و درآمدهای پایدار حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، از آغاز روند ساخت ۱۴ مستند در عرصه وقف و موقوفات خبر داد.

مدیر موقوفات و درآمدهای پایدار حوزه علمیه خراسان ضمن اشاره به ضرورت مستندسازی موقوفات و وقف واقفین خیراندیش، اظهار داشت: ساخت مستند در حوزه رسانه و ورود جامعه رسانه‌ای به عرصه نیات واقفان خیراندیش، سبب توسعه وقف و آشنایی عموم مردم با مقوله وقف خواهد بود.

حصاری با بیان اینکه توجه به وقف نه تنها یک تکلیف همگانی بلکه تکلیف شرعی است که رسانه‌ها در این زمینه نقش اصلی را دارند، ابراز کرد: با ساخت مستند وقف، در صدد آن هستیم تا این سنت حسنه را در سطح جامعه و برای عموم مردم استان به عنوان یک عمل ارزشی تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه با ساخت و ارائه برنامه‌های مختلف تبلیغی می‌توان نیت ارزشمند واقفان خیراندیش را با عمل خیر و نیکی که به یادگار گذاشته‌اند، برای مردم به نمایش گذاشت، خاطر نشان کرد: مستند سازی در حوزه وقف، سبب می‌شود تا به این واسطه مردم نیز در راستای این مهم ترغیب شوند.

حصاری با بیان اینکه در فاز اول مستند سازی واقفین حوزه علمیه خراسان، ۱۴ مستند ساخته خواهد شد، اظهار کرد: روند فیلمبرداری و ساخت مستند با موضوع موقوفات در طول ماه‌های اخیر آغاز شده و در حال حاضر نیز گروه تصویربرداری ساخت چهارمین مستند موقوفات حوزه علمیه خراسان به کارگردانی علی عباسی و تهیه کنندگی مدیریت رسانه حوزه برای روند تولید به شهرستان تربت حیدریه اعزام شدند.

مدیر موقوفات و درآمدهای پایدار حوزه علمیه خراسان، با بیان اینکه ساخت مستندها در حوزه وقف چندین ماه به طول انجامیده است، ابراز کرد: موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه خراسان، جهش و رشد بسیار خوبی در راستای ساخت برنامه‌ها و مستندسازی در امر وقف داشته که امیدواریم این حرکت رسانه‌ای و ایده پردازی با موضوع موقوفات، بتواند در راستای توسعه فرهنگ وقف نیز اثرگذار باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha