یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار مدیر حوزه خراسان با آیت الله رضازاده

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط بر تدوین تقریرات دروس آیت الله العظمی میلانی(ره) تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان با آیت الله رجبعلی رضازاده از اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان امروز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آیت الله رضازاده از شخصیت بزرگ استاد خود آیت الله العظمی میلانی(ره) گفت و این مرجع و مدرس برجسته را کم نظیر توصیف کرد.

استاد حوزه علمیه خرسان به نوع تدریس و تقریرهای مختلف آیت الله العظمی میلانی(ره) اشاره و از آنجا که در دروس حوزه علمیه نجف نیز شرکت کرده بود، درس این استاد کم نظیر را مطلوب تر ارزیابی کرد.

وی همچنین به روحیه انقلابی آیت الله العظمی میلانی(ره) و حمایت ایشان از حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد که به این خاطر نیز از سوی رژیم پهلوی و ساواک علیه شان اقداماتی صورت گرفته بود و حتی به تخریب شخصیت ایشان می پرداختند.

استاد حوزه علمیه خراسان از مدیریت حوزه علمیه خراسان خواست بیش از پیش به تکریم اساتید به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم این حوزه توجه داشته و البته تکریم خانواده های ایشان نیز مدنظر باشد.

تقریرات آیت الله العظمی میلانی(ره) تدوین می شود

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان از لزوم توجه به تقریرات دروس آیت الله العظمی میلانی(ره) و چاپ این آثار گفت که از جمله آن، محتواهایی می باشد که توسط آیت الله رضازاده نگارش شده است.

وی پیشنهاد کرد به منظور تهیه موسوعه ای از دروس آیت الله العظمی میلانی(ره)، تقریرات درسی ایشان که در اختیار شاگردان و به خصوص آیت الله رضازاده است، توسط حوزه علمیه خراسان تدوین شود.

حجت الاسلام و المسلمین خیاط همچنین از اهتمام و تاکید نسبت به تکریم اساتید گفت که این مهم با تاسیس اداره «تکریم و حمایت از نخبگان، اساتید و مفاخر» از سال گذشته به طور جدی آغاز شده و امورات مختلف ایشان پیگیری می شود.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کهربایی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    متأسفانه حوزه خراسان با مدیریت جدید هم پویایی لازم را ندارد و ما طلاب مشهدی از برنامه ریزی ها رضایت نداریم