یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین غفوری، صبح امروز ، در دیدار با اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از بین برود، حسب فرمایش رسول اکرم(ص) اشرار بر جامعه مسلط می‌گردند و دعای اخیار مستجاب نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین غفوری، امروز در دیدار اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر با تأکید بر اهمیت فریضتین و نقش آن در جامعه، بیان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از بین برود، حسب فرمایش رسول اکرم(ص) اشرار بر جامعه مسلط می‌گردند و دعای اخیار مستجاب نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن مهم‌شمردن نقش انسان‌های مخلص در گسترش و ماندگاری اسلام، افزود: ترویج و حفظ اسلام از ابتدا بر دوش انسان‌های مخلص و بی‌ادعا بوده و به‌ همت همان‌ مجاهدان پیش رفته است.

امام جمعه کرمانشاه مجاهدت در راه خدا را بی‌انتها دانست و عنوان کرد: تلاش در راه حق پایان ناپذیر است، همانگونه که دیدیم امام خمینی(ره) در سن ۸۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران را به ثمر رساند و تا ۹۰ سالگی آن را اداره کرد.

وی با ‌اشاره‌ به ثبت اعمال انسان در عالم بالا گفت: گرچه نام مجاهدان بسیاری در تاریخ ثبت نشده است اما اجر لحظه ‌به‌ لحظه جهاد آن‌ها در پیشگاه خداوند محفوظ است.

امام جمعه کرمانشاه با مروری بر اهمیت وفای به عهد اظهار کرد: شهدا مصداق حقیقی کسانی هستند که به عهدشان با خدا صادقانه وفا کردند.

با تعطیلی امر به معروف و نهی از منکر اشرار بر جامعه مسلط می‌شوند

با تعطیلی امر به معروف و نهی از منکر اشرار بر جامعه مسلط می‌شوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha