دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
ااب

حوزه / استاد مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه گفت: هر کس به عزت و اقتدار ایران اسلامی علاقه‌مند است در انتخابات شرکت می‌کند، مصونیت کشور و کم شدن فشارهای دشمن، وابسته به حضور مردم می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه دربوشهر، روز گذشته طلیعه حضور طلاب سال اولی و طلاب خوابگاهی الزهرا(س) گناوه با حضور اساتید مدرسه علمیه در مرقد سید رضا برگزار شد.

لیلا دولتخواه استاد مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه اظهار داشت: یکی از رویدادهای سرنوشت ساز، انتخابات است، کار مهم و بزرگ مردم، اولا اصل شرکت در انتخابات است و به کوری چشم دشمنان انقلاب و نظام مردم همیشه حضور پرشوری در انتخابات داشته‌اند و امسال نیز انتخابات پر شور و شعوری رقم خواهند زد.

وی با اشاره به تبلیغات سو دشمن در زمینه عدم حضور مردم در انتخابات، اضافه کرد: البته تبلیغات جهت ناامید کردن مردم از مشارکت در انتخابات وجود دارد، اما کشور اسلامی چون خاری در چشم کشورهای بیگانه است، این تبلیغات سو جهت عدم مشارکت مردم در انتخابات صورت می‌گیرد و مردم ان‌شاءالله در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد و دشمن را ناامید خواهند کرد.

مشاور فرماندار گناوه در امور بانوان و خانواده، یادآور شد: انتظار از طلاب این است که بدون جانبداری از کاندید خاصی در سخنرانی‌ها و فضای تبلیغی که در اختیار دارند، بر حضور پر رنگ مردم نسبت به سال‌های قبل تأکید کنند و با امید و اطمینان به کشورمان پای صندوق‌های رای بیایند.

دولتخواه اظهار کرد: هر کس به عزت و اقتدار ایران اسلامی علاقه‌مند است در انتخابات شرکت می‌کند، مصونیت کشور و کم شدن فشارهای دشمن، وابسته به حضور مردم می‌باشد.

در ادامه این جلسه سمیه سادات بهرامی سرپرست مدرسه علمیه الزهرا (س) گناوه خطاب به طلاب خاطرنشان کرد: در این شکی نیست که طلاب مورد عنایت خاص امام زمان(عج) هستند و لذا بابت این انتخاب زیبا باید سپاسگزار پدر و مادر باشید که توفیق و سعادت بزرگی نصیب شما شده است و در آخر نیز لازم است تا با امام زمان(عج) عهد ببندید که تا پایان این مسیر ثابت قدم باشید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha