شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قرائت خطبه فدکیه در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه ۲ دی تا جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط جواد برزگر و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام علی جنانی دنبال می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید علی حسینی، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام روح‌الله راسل، سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسن نوراللهی و مداحی مهدی تدینی در روز چهارشنبه، پنجشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام امیر رسول‌پور و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام روح‌الله راسل برگزار می‌شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از شنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجج‌اسلام حسین گنجی، حسینی سبزواری، عبدالله توانا، حسین بنیادی و سیدرضا میرمعینی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قران کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضی نائینی برگزار می‌شود.

گفتنی است سه‌شنبه عصر مراسم عزاداری با مداحی قاسم جباری برگزار و جمعه عصر زیارت آل یاسین با صدای صادق قمی قرائت خواهد شد.

مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین سید علیرضا تراشیون، حبیب‌الله فرحزاد و سید حسین حسینی قمی، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی سیدرضا نریمانی، چهارشنبه با سخنرانی آیت‌الله میرباقری و مداحی مهدی رسولی، پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله اراکی و مداحی محمدرضا بذری و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی آقاتهرانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است ظهر چهارشنبه بعد از نماز عصر مراسم عزاداری حضرت ام‌البنین با مداحی حنیف طاهری برگزار می‌شود و پنجشنبه‌شب دعای کمیل با نوای محمدرضا بذری و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha