شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ مراسم استقبال از نخستین گروه حجاج قشمی

حوزه/ مدیرکل حج و زیارت استان کردستان گفت: ۶۵۸ نفر در قالب دو کاروان از استان کردستان عازم سرزمین وحی در قالب حج عمره مفرده خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان کاوه شیرزادی امروز در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: براساس اعلام سازمان حج و زیارت، ۵ گروه جدید حج عمره مفرده با ظرفیت ۶۵۸ نفر از استان کردستان به سرزمین وحی در قالب دو کاروان از این استان عازم کشور عربستان خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان، افزود: این کاروان‌ها از طریق دفاتر خدمات زیارتی قبلتین و سرزمین وحی کردستان، یک کاروان به کامیاران دفتر صفا سفر پرواز کردستان، یک کاروان به شهرستان بانه دفتر زیارتی معراج نور بانه و یک کاروان دیگر به شهرستان دهگلان دفتر زیارتی وادی زمزم اختصاص داده شده است.

وی گفت: با اعلام ثبت نام حج عمره مفرده در کمترین زمان ممکن، ظرفیت این کاروان‌ها در استان کردستان تکمیل گردید و در روزهای گذشته نیز سه کاروان شهرستان‌های سنندج، مریوان و سقز به این استان اختصاص پیدا کرده که ظرفیت آنها نیز تکمیل شده است.

مدیر کل حج و زیارت استان کردستان تصریح کرد: ظرفیت این سه کاروان ۳۴۸ نفر می‌باشد و ظرفیت کاروان شهرستان سقز ۱۶۶ نفر، ظرفیت کاروان سنندج ۹۱ نفر و ظرفیت کاروان شهرستان مریوان نیز همانند سنندج ۹۱ نفر خواهد بود.

شیرزادی خاطرنشان کرد: متقاضیان حج عمره مفرده می‌توانند به نشانی omreh.haj.ir مراجعه و کارهای ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha