شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام اسلامی

 حوزه / امام جمعه شهرستان تاکستان با بیان اینکه در سفر معنوی حج توجه به قرآن از ضرورت‌هاست، گفت: انتظار می‌رود در این سفر تحول قرآنی و ارتباط انسان با قرآن مورد تأکید بیشتری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی امروز در دیدار با مشاور امور استان‌های سازمان حج وزیارت کشور، اظهار داشت: اگر روحانی کاروان به مسائل حج آشنا نباشد و مطالعه نداشته باشد، نمی‌تواند به شبهات مطرح شده زائران جواب دهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: حج از مهم‌ترین ارکان دین اسلام و از بزرگ‌ترین نعمات الهی است که باید قدر آن را بدانیم.

وی افزود: هجمه‌هایی در سطح جهان برنامه‌ریزی شده و قدم به قدم در حال اجراست که هدف تمامی آنها، اسلام ستیزی است.

امام جمعه شهرستان تاکستان ادامه داد: دشمن، اسلام را به‌عنوان یک دین خشن، بی‌ظرفیت و دور از منطق معرفی کرده که این بخشی از پروژه اسلام ستیزی در جهان است.

وی عنوان کرد: تقوای اجتماعی این است که جامعه را در برابر توطئه‌های دشمن واکسینه و آن را از هجوم دشمن در عرصه‌های مختلف حفظ کنیم، این دستور قرآن و پیامبر اکرم(ص) است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی اظهار کرد: باید دقت کنیم و ببینیم پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) از ما چه می‌خواهند و همان را انجام دهیم.

وی به اهمیت سفر حج اشاره کرد و یادآور شد: مسئولیت نیروها و خادمان فرهنگی، دعوت زائران به سوی خدا و ایجاد تحول قرآنی در زائران است.

امام جمعه شهرستان تاکستان ادامه داد: انتظار می‌رود در این سفر تحول قرآنی و ارتباط انسان با قرآن مورد تأکید بیشتری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم زائران، مبلغان و نیروهای ستادی در این سفر بتوانند مسئولیت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

در سفر حج، تحول قرآنی و ارتباط حجاج با قرآن مورد تأکید قرار گیرد

در سفر حج، تحول قرآنی و ارتباط حجاج با قرآن مورد تأکید قرار گیرد


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha