جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/کارشناس سیاسی گفت: بعد از عملیات الاقصی، بیش از یک میلیون نفر از سرزمین های اشغالی مهاجرت معکوس داشتند و این روند متوقف نشد و بیش از ۳۰ شهرک صهیونیستی کاملا تخلیه شده و شبکه ۱۴ اسرائیل اعلام کرد که بعید است برگشتی داشته باشند و درطول ده روز ۱۰ میلیارد دلار خسارت به رژیم صهیونیستی وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، میثم معافی، کارشناس سیاسی، در نشست بصیرتی با طلاب، اساتید مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) کلاردشت اظهار کرد: تقریبا۲۰ میلیون نفر از افراد زیر۲۰ سال، از پیام رسان واتساپ، تلگرام و ... استفاده می‌کنند، ما تصور می‌کنیم این پیام رسان‌ها به ما خدمات می‌دهند، در حالی‌که ما خودمان را رایگان در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم.

کارشناس سیاسی خاطر نشان کرد: هرمکتبی باید دارای ۳ شاخصه مقاومت، تهاجم و قدرت انتشار باشد؛ شائول موفاز، معاون اسبق رئیس جمهور رژیم صهیونیستی، طی گزارشی به موساد نوشت، منطقه اسلامی چه شیعه، چه سنی، چه یهودی و چه مسیحی و ... همه بدلیل ضدیت با اسرائیل و آمریکا، از منظر ما طرفدار انقلاب اسلامی و هم پیمان استراتژیک ولایت فقیه محسوب می‌شوند.

معافی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در اوج قرار دارد، شهر اصلی غزه زیر زمین است و در حال حاضر ۱۰۰ هزار نیروی حماس و ده‌ها برابر ظرفیت حماس در حزب‌الله لبنان ذخیره شده و ده‌ها برابر حزب‌الله و حماس، به لحاظ امکانات نظامی در یمن و سوریه و عراق وجود دارد و کرانه باختری ۱۲۰ برابر غزه در حال آماده شدن برای نقطه صفر عملیات نهایی هستند.

وی تاکید کرد: بعد از عملیات الاقصی، بیش از یک میلیون نفر از سرزمین های اشغالی مهاجرت معکوس داشتند و این روند متوقف نشد و بیش از ۳۰ شهرک صهیونیستی کاملا تخلیه شده و شبکه ۱۴ اسرائیل اعلام کرد که بعید است برگشتی داشته باشند و درطول ده روز ۱۰ میلیارد دلار خسارت به رژیم صهیونیستی وارد شده است.

کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه صبر استراتژیک لازم است تصریح کرد: با عملیات مقاومت، پیروزی در جنگ ترکیبی زمینی توسط حماس و عبور از ۵ لایه دفاعی در مرز رژیم، کمای امنیتی سه سرویس امنیتی و اطلاعاتی رژیم و در نهایت بزودی دولت بی ملت خواهد رسید و این مرحله، مرحله فروپاشی ابدی است.

وی در پایان با بیان این که خبرهای خوش که به امر تعجیل و ظهور در آینده نزدیک که با آزادی قدس شریف مرتبط است به مشام می‌رسد، امام خامنه‌ای بیان کردند خودتان را برای نظم نوین جهانی آماده کنید.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha