یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خانم ستاری

حوزه/ مدیر کل امور بانوان استانداری همدان گفت: این کنگره استانی در هفته بزرگداشت مقام زن در روز ۱۳ دی همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، فاطمه ستاری نوید مدیر کل امور بانوان استانداری همدان در حاشیه رونمایی از پوستر دومین کنگره استانی بانوان تأثیرگذار استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین کنگره زنان تأثیرگذار در سه بخش استانی، ملی و بین‌المللی و در روز زن مصادف با ۱۳ دی همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بانوان استان همدان فعالیت‌های خود را در عرصه‌های متعددی می‌توانند ثبت کنند، ادامه داد: حوزه علمی، پژوهشی و فناوری، اقتصادی و کارآفرینی، فرهنگی و اجتماعی، تعلیم و تربیت، ورزشی، فرهنگ و هنر، سیاست‌گذاری، حکمرانی، گفتمان‌سازی و رسانه عرصه‌هایی هستند که برای فعالیت بانوان در سطح استان تعریف شده است.

ستاری نوید از تمدید ثبت‌نام بانوان تا ۵ دی ماه خبرداد و گفت: بانوان استان در هشت حوزه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق سامانه http://banooiran.ir اقدام کنند.

وی عظمت زن مسلمان در عرصه‌های مختلف را از دیگر اهداف این کنگره برشمرد و گفت: زنان جامعه ما از حوزه‌های مادری و عاطفی تا علمی و اجتماعی بسیار تأثیرگذار هستند و در تلاش هستیم از آنها به نوعی تقدیر کنیم.

مدیر کل امور بانوان استانداری همدان عنوان کرد: بانوان مؤثری که امتیاز لازم را کسب نموده‌اند بعد از تجلیل طی مراسمی که همژمان با ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها برگزار می‌شود به مرحله کشوری معرفی می‌شوند و در سطح کشور مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تقویت جریان زن انقلابی با محوریت «الگوی سوم زن»، معرفی زنان نخبه، گسترش فرایند شناسایی و معرفی بانوان تاثیرگذار ملی و استانی و ایجاد بسترهای لازم برای ارتباط نخبگان، کارآفرینان، کنش‌گران و فعالان در حوزه زنان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کنگره خواهد بود.رونمایی از پوستر کنگره بانوان تأثیرگذار استان همدان

رونمایی از پوستر کنگره بانوان تأثیرگذار استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha