جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
دادستان اردبیل

حوزه/دادستان اردبیل در دیدار با اعضای جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، بر نقش بازاریان در صیانت از حجاب و عفت عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،جلال آفاقی دادستان اردبیل امروز در دیدار با اعضای جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، با اشاره به نقش بازار و کسبه در مقاطع مختلف انقلاب و دفاع مقدس و در زمینه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، افزود: تاثیر بازاریان در مناسبات مذهبی و ملی همواره برجسته و محوری بوده است.

دادستان اردبیل با اشاره به دغدغه‌های موجود فعلی در عرصه فرهنگی کشور و استان، استفاده از ظرفیت بازار برای توسعه فرهنگی در اردبیل را خواستار شد.

وی جریحه‌دار شدن عفت عمومی از طریق برخی موارد کشف حجاب و بدحجابی را برازنده شهر حسینی و دارالارشاد اردبیل ندانسته، اظهار داشت: تشکل‌های صنفی و صنوف باید در تقویت باورهای دینی در جامعه به رسالت خطیر خود عمل نمایند.

آفاقی با تشریح جزئیاتی از الگوهای مدنظر دین مبین اسلام در حوزه فعالیت اقتصادی، بر تلاش برای کسب روزی حلال و توسعه معیارهای اسلامی در دادوستد و تبدیل شدن بازار سنتی اردبیل به الگوی بازار تراز اسلامی تاکید کرد.

دادستان اردبیل همچنین بر تلاش برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو و ایفای نقش جامعه اصناف و بازاریان در این خصوص، تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha