شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علمیه قشم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) قشم ‌گفت: برای حجاب، آیات و روایات مختلفی از متون دینی وجود دارد که نشان دهنده اهمیت آن است.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام معصومی رئیس عقیدتی و سیاسی فراجا در قشم، امروز در جلسه شورای عفاف و حجاب که با حضور حجت‌الاسلام عابدین نجاتی زاده مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان به میزبانی عقیدتی و سیاسی برگزار شد، اظهار داشت: همکاری مدرسه علمیه و عقیدتی در زمینه تذکرات لسانی فصل مشترکی از همیاری دو نهاد انقلابی است که باعث برکات فراوانی خواهد بود.

وی افزود: آیه ۳۱ سوره نور، بهترین روشن کننده و بیانگر حکم خدا برای حجاب و عفاف است و بر کسی پوشیده نیست.

مسئول عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی قشم، عنوان کرد: همه باید دست به دست دهیم تا این حکم خدا بر روی زمین نماند.

حجت‌الاسلام عابدین نجاتی زاده مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) قشم ‌نیز اظهار کرد: برای حجاب، آیات و روایات مختلفی از متون دینی وجود دارد که نشان دهنده اهمیت آن است.

وی افزود: به همت پایگاه شهدای محراب بسیج طلاب مدرسه امام جعفر صادق (ع) قشم، نزدیک به یک ماه است که با تذکر لسانی وارد میدان شده‌ایم که این کار تأثیرات خوبی به همراه داشته است.

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) قشم، تصریح کرد: همکاری عقیدتی و سیاسی با طلاب بسیجی شکل بهتری از تذکرات لسانی را در سطح جامعه ایجاد می‌کند و حاصل آن نیز بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha