دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ روز پنجم نمایشگاه قرآن وعترت اصفهان

حوزه / طحانیان گفت: نمایشگاه قرآن، یکی از پربیننده ترین و پربازدیدترین نمایشگاه های استان در سال است.

احمد رضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، درباره نحوه برپایی نوزدهمین نمایشگاه قرآن کریم با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مختلف در برگزاری این نمایشگاه، اظهار داشت: با ثباتی که در مدیریت نمایشگاه اتفاق افتاده، امیدواریم زمان خوبی را جهت برگزاری نمایشگاه انتخاب کنیم و ما نیز به عنوان یکی از اعضاء سعی می‌کنیم پیشنهادهای خود را در این زمینه ارائه دهیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، با بیان اینکه نمایشگاه قرآن، یکی از پربیننده‌ترین و پربازدیدترین نمایشگاه‌های استان در سال است، گفت: در دوره قبل، این نمایشگاه نزدیک به ۴۰ هزار بازدید کننده داشت و بیش از ۴۱ رویداد مرتبط نیز برگزار شد که نمایشگاه قرآن با ۱۵۴ غرفه دار بیشترین رتبه دوم به لحاظ بیشترین مشارکت کننده را به خود اختصاص داده است.

طحانیان زمان برگزاری نوزدهمین دوره نمایشگاه قرآن کریم اصفهان را در اسفند ماه جاری عنوان کرد و ادامه داد: جلساتی با انجمن‌ها و NGO های قرآنی و هم چنین با معاون استاندار داشتیم و مقرر شد زمان و مکان برگزاری نمایشگاه دوباره مورد بازبینی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در زمینه مکان برگزاری نمایشگاه نیز بهترین مکان از نظر امکانات و دسترسی‌ها، نمایشگاه اصفهان عنوان شد اما در عین حال ممکن است مکان را تغییر دهند، لذا هنوز به جمع بندی نرسیده‌ایم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان به بخش محتوایی نمایشگاه قرآن کریم نیز اشاره کرد و یادآور شد: در خصوص محتوا، یک دستور العمل تهیه شد و ۴ کارگروه محتوایی شکل گرفت و یک کارگروه محتوایی نیز وجود دارد که سازمان تبلیغات اسلامی، استانداری، ارشاد، ارگان‌های مختلف و انجمن‌های قرآنی در آن عضو هستند.

وی خاطرنشان کرد: محتوای امسال، قرآن، عترت و نهج البلاغه است و هم چنان که شعار سال گذشته نمایشگاه خانواده و قرآن بود، امسال نیز شعار محوری دیگری را انتخاب می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، با تأکید بر مشارکت بیش از ۴۰ سازمان و ارگان در این نمایشگاه، اظهار کرد: این کمیته‌ها بحث اجرایی نمایشگاه را به عهده دارند و بحث محتوایی هم به محوریت سازمان تبلیغات است و این خواسته را داریم که غنای محتوایی نمایشگاه بیشتر باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha