سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
سی

حوزه / چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری و نقش دانش بنیان فردخت عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و معاون وزیر کشور در تالار شهر فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری و نقش دانش بنیان فردخت عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و معاون وزیر کشور در تالار شهر فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد.

فرجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در این مراسم، جشنواره ملی فردخت را اقدامی ملی و گامی موثر در جهت جریان سازی و گفتمان سازی حجاب و عفاف و تعالی خانواده در جهت رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: مجموعه مدیریتی شهرستان کاشان طی چندسال گذشته با پشتیبانی و حمایت از این رویداد فاخر فرهنگی و هنری، تمام تلاش خود را در جهت تحقق این هدف مهم به کار گرفته‌اند.

وی به تفاوت چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری فردخت نسبت به دورهای قبل اشاره کرد و گفت: ارتقای کمی و کیفی تولیدات و خلاقیت طراحان مد لباس با مشارکت هنرمندان و تقویت بخش آموزشی و توانمندسازی خیاطان در تولید لباس‌های فاخر اسلامی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مجموعه‌های سارمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان مهمترین دستاوردهای این دوره از جشنواره می‌باشد.

رئیس ستاد چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری و نقش دانش بنیان فردخت، با تأکید بر اینکه مدیریت شهری کاشان، تعالی خانواده و اهتمام ویژه به بحث زیست عفیفانه و پوشش ایرانی اسلامی را اولویت خود قرارداده، خاطرنشان کرد: امیدواریم با گذشت ۴ سال از برگزاری مستمر جشنواره ملی فرهنگی هنری فَردُخت، شاهد خروجی مثبت و عملی بانوان و طراحان مد و لباس در ۲۲ استان کشور باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha