سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1126798
۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
تصاویر/ دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل نیروی دریایی ارتش با امام جمعه بوشهر

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری عنوان کرد: متاسفانه در برخی از شهرهای استان از جمله بوشهر، قیمت برخی ارزاق فراتر از قیمت مصوب دولتی است و مردم گله دارند؛ چرا نظارت نیست و باید یک کالا و مواد غذایی قیمتش گران تر از قیمت مصوب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر با تقدیر از حضور مردم در مراسم فاطمیه و تشییع شهدای گمنام، اظهار داشت: مردم استان بوشهر قدردان شهدا و حافظ آرمان ها و ارزش های شهدا و رهرو شهدا هستند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تشکیل مجمع همکاری کشورهای عربی و روسیه در مراکش، افزود: این مجمع در بیانیه پایانی خود بجای محکومیت آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه به ایران هشدار می دهند که جزایر سه گانه به امارات برگرداند که این طرح آمریکایی است.

وی با محکوم کردن این بیانیه، تاکید کرد: به کشورهای عربی تذکر می دهیم که خودتان را مفتضح تر از این نکنید و به کشور روسیه هم تذکر می دهیم بخاطر اندک امتیاز در مسیر غلط اقدام نکنید و ایران را قدر بدانید.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه وتوی آتش بس توسط آمریکا و جنایات رژیم اشغالگر قدس و حامیانشان و سکوت کشورهای عربی مدعی اسلامیت را محکوم می کنیم، بیان کرد: قطعا مردم غزه پیروز هستند و رژیم اشغالگر قدس شکست حتمی خواهد خورد.

وی با اشاره با بحث عفاف و حجاب، عنوان کرد: از مجلس و شورای نگهبان و تمام کسانی که در قبال این طرح مسئولیت دارند هرچه سریعتر قانون عفاف و حجاب را آن طوری که اسلام و انقلاب می گوید تصویب و به اجرا درآورند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: تا زمانی که هنوز تصویب نشده مطابق قانون قبلی قانونی عمل کنند و نگذارند شرایطی رخ دهد که فضای جامعه دچار مشکلات در این عرصه شود و از قرارگاه های شهرستان و شهرها بیشتر و دقیق تر طبق ضوابط قانونی دنبال کنند.

وی با اشاره به تشکیل موکب های فرهنگی توسط جوانان در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی برای اشاعه فرهنگ دینی و ملی، گفت: مسئولین کمک این جوانان که نمی کنند اشکال ندارد اما مشکل برایشان درست نکنید و فضای برای کار فرهنگی آنها فراهم کنید.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری عنوان کرد: متاسفانه در برخی از شهرهای استان از جمله بوشهر، قیمت برخی ارزاق فراتر از قیمت مصوب دولتی است و مردم گله دارند؛ چرا نظارت نیست و باید یک کالا و مواد غذایی قیمتش گران تر از قیمت مصوب باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha