دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
غ

حوزه / عضو قرارگاه عفاف و حجاب گفت : ابعاد تهاجم فرهنگی از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی، با هدف تغییر سبک زندگی در برنامه دشمن بوده و همه آسیب‌های ما در حوزه‌های سیاست، اقتصاد و معیشت به علت تغییر سبک زندگی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار محمد حسین سپهر عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه آثار منتخب چهارمین رویداد ملی و فرهنگی فردخت در کاشان، با بیان اینکه این جشنواره با کسانی که دنبال خاموش کردن چراغ دین و اسلام هستند مبارزه می‌کند، اظهار داشت: برای اینکه گفتمان عفاف در کشور مستقر شود باید به دنبال تولید محصول برای زندگی عفیفانه بانوان باشیم.

مشاور وزیر کشور با بیان اینکه امام راحل فرمودند، هر وقت خوراک و لباستان شبیه بیگانگان شود بدانید قرار است ذلیل آنها شوید، گفت: شهید مطهری تأکید داشت نخستین اقدام برای تسخیر یک کشور، تسخیر فرهنگی آن کشور است، تمدن غربی برای پیشبرد تمدنی خود از بهره برداری از فساد اخلاقی بهره می‌برد تا فرهنگ خود را با آن غالب کند.

سردار سپهر با بیان اینکه تهاجم فرهنگی از اول انقلاب برای ساقط نمودن انقلاب اسلامی و جلوگیری از تبلور و بروز مبانی دینی در تغییر سبک زندگی ما روی میز دشمنان بود، یادآور شد: در هر جا که از نظر امنیت و اقتصاد، فرهنگ، سیاست و معیشت و حیات اجتماعی آسیب می‌بینیم، بخش عمده آن به‌خاطر سبک زندگی، خوراک و پوشاک ما بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان در جریان اغتشاشات اخیر با هزینه‌های زیاد به‌دنبال ضربه زدن به حجاب و عفاف بودند، ابراز کرد: عمده مبارزه ما با دشمن در جهت جلوگیری از ترویج فرهنگ بی‌حجابی در جامعه، باید ایجابی، گفتمانی و تبیین صحیح پیاده سازی ارزش‌ها باشد.

عضو قرارگاه عفاف و حجاب، تولید پوشاک عفیفانه برای بانوان را مهمترین اقدام برای استقرار گفتمان عفاف و حجاب در کشور دانست و یادآور شد: متاسفانه در عرصه تولید پوشاک عفیفانه برای بانوان در کشور غفلت و خطا کرده‌ایم.

سردار سپهر، با بیان اینکه تحریف مبانی دینی گاهی به دست خودمان رقم می‌خورد، تصریح کرد: مانتو و پوششی که خودنمایی و شهوت انگیز نباشد، قطعا لباس عفیفانه خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال دور نمودن جامعه از باورها، هویت‌های دینی، مذهبی و ارزش‌های اخلاقی است، اظهار کرد: دشمن به دنبال ترویج رفاه طلبی، مصرف گرایی، آزادی‌های بی قید و شرط، فساد و بی ارزش نمودن ارزش‌های اخلاقی، فساد و فحشا، پوشاک و سبک زندگی غربی در جامعه است.

مشاور وزیر کشور با بیان اینکه استانداران و فرمانداران از طریق جشنواره ملی فردخت باید از ۳ هزار سکوی فروش پوشاک عفیفانه در کشور حمایت کنند، گفت: در این جبهه، جشنواره فردخت در سطح ملی حضور دارد و باید در سطح ملی نیز بدرخشد، چرا که راه توسعه اقتصاد تولید پوشاک عفیفانه برای زنان کشورمان می‌باشد.

سردار سپهر بر لزوم کوتاه کردن دست واسطه‌ها به منظور پایین آمدن قیمت پوشاک اسلامی تأکید کرد و گفت: چادری که قیمت واقعی آن ۴۰۰ هزار تومان است به‌خاطر واسطه‌گری در بازار با ۲ میلیون تومان فروخته می‌شود.

عضو قرارگاه عفاف و حجاب بیان کرد: پیامبر اسلام (ص) فرمودند، لباس دشمنان من را نپوشید و از سبک زندگی آنها پیروی نکنید و گرنه خود شما هم به مثابه دشمنان اسلام خواهید شد.

سردارسپهر اظهار کرد: ابعاد تهاجم فرهنگی از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی، با هدف تغییر سبک زندگی در برنامه دشمن بوده و همه آسیب‌های ما در حوزه‌های سیاست، اقتصاد و معیشت به علت تغییر سبک زندگی بوده است.

شایان ذکر است در نمایشگاه جشنواره ملی فرهنگی هنری فردخت کاشان که از امروز دوم دیماه شروع و تا ۶ دی‌ماه ادامه دارد و در آن تولیدات مانتو از ۲۲ استان کشور ارائه می‌شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha