یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
شهید

حوزه/مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت:حفظ حیات انقلاب نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و در این راستا باید از همه ظرفیت ها استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، امروز، در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان ازنا اظهار داشت: موضوع ایثار و شهادت حفظ حیات انقلاب اسلامی و ابزار آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی بیان داشت: تاکیدات امام راحل(ره) در تاسیس این بنیاد و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظلا العالی) در حوزه ایثار و شهادت همگی به این نکته ترویج برای حفظ حیات برمی گردد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار داشت: بنیاد شهید تبلور یک زندگی از فرایندهای اصول دین که همان معاد می باشد است و به فرموده امام راحل (ره)شهدا از این جهت که در مکتب امام حسین(ع)به شهادت می رسند امام زاده هستند.

حجت الاسلام هاشمی به بحث یک درصد بودجه فرهنگی دستگاه های اجرایی در حوزه ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: این بودجه طبق قانون است و باید به آن عمل شود.

وی با اشاره به بحث ساماندهی گلزار شهدا اظهار داشت: در کل استان تاکنون ۴۹۵ مزار شهید نیازمند ساماندهی است و در این راستا همکاری فرمانداری و شهرداری ها ضروری است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پایان به اهمیت موضوع مسجد محوری اشاره و خاطر نشان کرد:پیشنهاد می شود در هر محله ای که شهید دارند جلسات در مساجد همان محلات برگزار شود و اقدامات با نگاه خدمت و پیوست اداری انجام شود که بتوان گره ای از مشکلات محلات را باز کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha