دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر/جلسه قرارگاه جهاد تبیین شهرستان بیله سوار

حوزه/صاحبعلی اصغری فرماندار بیله سوار در جلسه قرارگاه جهاد تبیین شهرستان گفت: جهاد تبیین یکی از ضرورت های انکار ناپذیر امروز جامعه ما است. با این رسالت مهم باید حقایق و موضوعات را برای مردم عزیزمان بیان کنیم تا انتظارات دشمن به وقوع نپیوندد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،صاحبعلی اصغری فرماندار شهرستان بیله سوار در جلسه قرار گاه جهاد تبیین شهرستان بیله سوار با اشاره به مناسبت های مهمی همچون جریان 9دی، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی به عنوان یک راه و مکتب بود و باید بررسی کنیم که این شهید بزرگوار از چه ویژگی هایی برخوردار و رویکرد او به مسائل و موضوعات چگونه بود. که این شهادت عظیم نصیب این شخصیت بزرگ شد.

وی افزود: میلیون ها نفر برای تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی حضور داشتند، که نشان دهنده خط بطلان بر توطئه های دشمنان بود.

فرماندار بیله سوار در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و حضور حداکثری مردم در انتخابات را سبب اقتدار نظام دانست و گفت: امروز دشمنان ما به دنبال تحریف واقعیت ها هستند، دشمن سعی دارد باطل را به عنوان حق جلوه دهد، و ما وظیفه داریم از دسیسه ها و توطئه های معاندین جلوگیری کنیم تا آن ها به اهداف شوم خود دست پیدا نکنند.

وی در اهمیت جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین یکی از ضرورت های انکار ناپذیر امروز جامعه ما است. با این رسالت مهم باید حقایق و موضوعات را برای مردم عزیزمان بیان کنیم تا انتظارات دشمن به وقوع نپیوندد.

اصغری افزود: اگر میخواهیم در کارها و وظایف خود موفق عمل کنیم، باید مردم را باخود همراه کنیم، مردم باید صداقت، عدالت و شفافیت را در رفتارهای ما مشاهده کنند. و اگر این اتفاق نیفتد از ما دور می شوند. مردم از مسئولین انتظار دارند و باید جهاد گونه تلاش کنند تا رضایت خداوند و مردم را به دست آورند.

وی گفت باید با نسل جدید دهه هشتادی و نودی ارتباط و تعامل برقرار کنیم، مسائل و وقایع مختلف را به درستی برای آن ها تبیین کنیم.

در پایان فرماندار بیله سوار تاکید نمود که همه مسئولین کمیته های قرارگاه شهرستانی وظیفه دارند برنامه های جهاد تبیین را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha