شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حمایت از غزه

حوزه/ اجتماع مردم ولایت مدار بوشهردر حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی، شامگاه دوشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و دیگر مسئولین شهرستانی و اقشار مردم در جوار شهدای گمنام پارک شغاب بوشهر برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اجتماع مردم ولایت مدار بوشهردر حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی، شامگاه دوشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و دیگر مسئولین شهرستانی و اقشار مردم در جوار شهدای گمنام پارک شغاب بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور در این مراسم گفت: پیروزی مردم غزه تنها با صبر و استقامت در مقابله با رژیم صهیونیستی حاصل خواهد شد و امروز نسل‌های نوخواسته در غزه و فلسطین برای رسیدن به پیروزی با تکیه بر صبر و پایداری مصیبت های بسیاری را متحمل می شوند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با بیان اینکه ملت ایران برای حمایت از مردم غزه پا به عرصه گذاشت افزود: امروز حمایت های ملت ایران در مواضع جبهه مقاومت و در برابر استعمار تعیین کننده است، این حمایت ها تاثیر بسیاری بر پیروزی مردم غزه در برابر اسرائیل دارد.

وی گفت: یک حرکت در میان یمنی ها باعث تعطیلی بندرگاه های اسرائیل می شود و آمریکا را هم به زانو در آورده است، این نشانگر اعتقاد آنها به اسلام و قرآن و وعده ی خداوند است که با تکیه بر صبر و استقامت حاصل می شود.

حجت الاسلام اسماعیل پور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: پیروزی ملت ایران در مقایسه با امروز غزه و فلسطین با وجود امکانات بسیار کم آن زمان دشوارتر بود، ولی با تکیه بر صبر و استقامت و ایستادگی هر ناممکنی ممکن خواهد شد حتی بازگرداندن فلسطین به فلسطینی ها که از دیدگاه برخی از ملت ها ناممکن می باشد، پیروزی همیشه با صبر و استقامت همراه است این یک وعده ی الهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha