یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مشاور وزیر کشور

حوزه/ مشاور وزیر کشور به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رعایت مولفه های رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت در انتخابات ضروری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، افشار دارابی امروز در نشست تخصصی "روابط عمومی پویا زمینه ساز انتخابات مطلوب" با عرض تسلیت بمناسبت شهادت سردار شهید سید رضی موسوی اظهار داشت: ترور ناجوانمردانه سرداران رشید اسلام موجب تحکیم و پیروزی جبهه مقاومت خواهد شد.

وی با تاکید براین موضوع که شمارش معکوس برای ساعت صفر اسرائیل جنایتکار فرارسیده است، بیان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی مظهر رفتار ددمنشانه در جهان است و جنایات بیشماری را رقم زده که در تاریخ ثبت شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور با اشاره به این موضوع که عملکرد محور مقاومت سبب شده رژیم غاصب صهیونیستی زمین گیر شود، اظهار کرد: جبهه پرتوان مقاومت در راستای شکست همیشگی اسرائیل غاصب نقش ارزنده ای دارند و محاسبات دشمنان را نقش بر آب کرده و هیمنه پوشالی اشغالگران قدس را فروریخته است.

دارابی در بخش دیگری از سخنانش عملکرد مجموعه استانداری فارس در سفر ریاست جمهوری و اطلاع رسانی مطلوب توصیف کرد و افزود: مصاف با رسانه های معاند از گذرگاه عملکرد موثر روابط عمومی ها و با هم افزایی رسانه ها عبور می کند.
وی خواستار بازشناسی تکنیک ها و تاکتیک های روابط عمومی از سوی فعالان این حوزه شد و اضافه کرد: در آستانه انتخابات رسالت روابط عمومی ها پررنگ تر از همیشه است و انتظار می رود نسبت به کار پراهمیت و تاثیرگذار خود اشراف بیشتری یابند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: رعایت مولفه های رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت در انتخابات ضروری است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور تقویت مشارکت حداکثری را مهمترین رسالت روابط عمومی ها برشمرد و بیان داشت: مشارکت مردم در پرتو جهاد تبیین، زمینه ساز تعالی کشور است و به تحولات مثبت می انجامد.

وی ر در ادامه خاطرنشان کرد: مقابله با جنگ های ترکیبی، هویتی و شناختی به ویژه در مساله انتخابات یکی از رسالت های روابط عمومی ها است که باید نسبت به این موضوع اشراف یابند.

دارابی همچنین خواستار راه اندازی زنجیره اطلاع رسانی و تبلیغات شد و خاطرنشان کرد: علاوه بر ایجاد زنجیره روابط عمومی ها، سکوهای انتشار اخبار هم به منظور اثرگذاری مفید باید به یکدیگر متصل شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha