پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
قبادی

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر گفت: مبلغان شاخصه‌های انتخاب اصلح و کارآمد را براساس روایات دینی برای مردم بازگو کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فاطمه قبادی معاون پژوهش مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر امروز در نشست پژوهشی با محوریت برگزاری انتخابات پیش رو با بیان اینکه طلاب و مبلغان باید با تبلیغ مستمر و هدفمند، مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲ به پای صندوق‌های رأی دعوت کنند، اظهار داشت: خواهران مبلغه باید با بیان دستاوردهای انقلاب در ایجاد شور و نشاط در جامعه برای شرکت در انتخابات همت خود را بکار گیرند.

وی با اشاره با اینکه مبلغان باید برکات و دستاوردهای انتخابات را برای افراد جامعه تبیین و تشریح کنند، گفت: مبلغان با برگزاری منابر جذاب، خلاقانه و هدفمند، اهداف معنوی، سیاسی و اجتماعی انتخابات را برای مردم بیان کنند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر، با اشاره به اینکه مبلغان شاخصه‌های انتخاب اصلح و کارآمد را براساس روایات دینی برای مردم بازگو کنند، خاطرنشان کرد: با حضور پرشور مردم و انتخاب اصلح در انتخابات، بار دیگر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب خنثی خواهد شد.

در پایان این نشست پژوهشی خواهران طلبه و مبلغه به تبادل نظر در رابطه با راهکارها و نتایج دعوت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو پرداختند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha