یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
افسانه جهانی اردبیل

حوزه/مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه زن عنصر اصلی رشد و تعالی جامعه است، بر نقش زنان در اعتلای جامعه توحیدی و رسیدن به پیشرفت اسلامی ایرانی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،افسانه جهانی امروز در نشستی که با موضوع الگوی سوم زن مسلمان در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: زن در تعریف شرقی، کارگر خانه و عنصری بی‌نقش در تاریخ‌سازی و در نگاه غربی به مثابه موجودی است که جنسیتش بر انسانیتش می‌چربد و ابزاری جنسی برای مردان یا در خدمت سرمایه‌داری بوده و به عبارت دیگر کارگر کارخانه است.

وی با بیان اینکه جمع بین زن شرقی و غربی برای معرفی الگوی سوم زن مسلمان یک اشتباه رایج بوده چراکه در این الگو، زن نه شرقی و نه غربی است، افزود: زن عنصر اصلی رشد و تعالی جامعه بوده و نقش زنان در اعتلای جامعه توحیدی و رسیدن به پیشرفت اسلامی ایرانی دارای اهمیت است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه معلمان با ایجاد حرکت در جامعه، جهت آن جامعه را تعیین می‌کنند، گفت: جامعه متأثر از نگاه معلمان به فرهنگ، سیاست، تربیت و آموزش و پرورش بوده و نگاه معلم در دانش‌آموزان، اولیا و جامعه موثر است.

جهانی با بیان رسالت موثر معلمان در ساخت نرم‌افزار تمدن‌سازی، تصریح کرد: معلمان باید پاسدار ارزش‌های اسلامی باشند و تربیت نسلی با هویت مستقل، عزت‌مند و جریان‌ساز، وظیفه اصلی معلمان انقلابی است.

وی با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و رسالت قشر فرهنگی در تبیین این مسأله، حضور در انتخابات را نشان پای‌بندی به ارزش‌های نظام و انقلاب عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha