یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار رزمجو

حوزه/ سردار رزمجو گفت: رسانه‌های انقلابی سلاحی کاربردی و اثرگذار و قدرتمند و نیرومند در خدمت به انقلاب اسلامی هستند و بررسی و برشمردن توانمندی و قابلیت‌ها و دستاوردهای انقلاب در استان با هدف امیدآفرینی یکی از وظایف اهالی رسانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز در آیین اختتامیه جام امید رسانه در بوشهر، اظهار داشت: در تمام جوامع بشری و در دنیا تمام سیاستگذاران و حاکمان، تلاش می‌کنند افکار عمومی جامعه خود را با سیاست فرهنگی و سیاسی آموزش دهند.

وی افزود: جامعه ما به‌عنوان جمهوری اسلامی ایران از این قائده مستثنی نیست و دارای عقیده اسلامی و انقلابی هستیم و رسانه‌ها می‌توانند در این موضوعات نقش آفرینی به سزایی داشته باشند.

فرمانده سپاه استان بوشهر عنوان کرد: از جمله نقاط قوت رسانه‌ها در کشور و استان ما این است که رسانه‌های مختلف در سطوح گوناگون با مخاطبان متعدد در سطح جامعه، امکان جذب اقشار به‌ویژه جوانان را دارند.

سردار رزمجو با بیان اینکه در راه پیشرفت فرهنگ و تمدن اسلامی نقش بزرگی بر عهده رسانه‌ها است، گفت: تولید اطلاعات در جهان امروز به کمک رسانه‌ها صورت می‌گیرد و ابزارهای اطلاع رسانی به جهت فراگیری، توانسته‌اند مخاطبان زیادی را جذب و اخبار را با دقت و سرعت در دسترس مخاطبان قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها شکل دهنده و حیات دهنده به واقعیت‌های بشری هستند، تصریح کرد: کارکرد رسانه‌ها درک ما را از فضا و زمان بازسازی می‌کند و بروز و حتی به ساعت نگه می‌دارد.

سردار رزمجو بیان کرد: رسانه‌های انقلابی سلاحی کاربردی و اثرگذار و قدرتمند و نیرومند در خدمت به انقلاب اسلامی هستند و بررسی و برشمردن توانمندی و قابلیت‌ها و دستاوردهای انقلاب در استان با هدف امیدآفرینی یکی از وظایف اهالی رسانه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha